Foldex Solution Ltd. Magyarországi Kereskedelmi Képviselete

Foldex Solution Ltd. Magyarországi Kereskedelmi Képviselete

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest, Országos

Cégbemutató

A cég 2015-ben került bejegyzésre. A Foldex-nek alapvetően 3 fő tevékenységi köre van. Foglalkozunk szervezet fejlesztési tanácsadással, Uniós pályázati tenderek megírása, valamint szoftver értékesítés. A szoftver értékesítése a másik két tevékenységünknek is aktív része. A szervezet fejlesztésnek része, hogy felmérjük a cég adminisztratív hátterét, hogy milyen szoftveres megoldásokat használnak,vagy hogy egyáltalán használnak-e. A felmérést követően megnézzük milyen szoftveres háttér lenne az, ami elősegíteni a cég hatékonyabb működését.

Esettanulmány

Építőipari vállalkozó, aki egy időben több dolgozóval több alvállalkozóval dolgozott az ország több pontján, lokálisan szétszórva. A magánszemélyektől a középületekig többféle építőipari beruházást is vitt egy időben.
A probléma: Papír alapon voltak a nyilvántartások, ezek sokszor elkeveredtek, nem volt verzió követés ez miatt adatok elcsúsztak. Nem lehetett pontosan nyomon követni egy egy kiadott árajánlat sorsát ez miatt munkák lettek elvesztve. Nem volt naprakész a cég nyilvántartása: projektek, személyzet, pénzügyek és más egyebek tekintetében. Ez zűrzavart okozott és a termelési volumen nem volt 100%-ban kihasználva. Jelentős összegű bevételektől esett el a Cég a fenti problémák miatt.
Megoldása szoftver bevezetése lett. Ezt követően az összes adat egy adatbázisba került be. Mindenki aki adatokkal dolgozott, naprakész, a legfrissebb adatokkal tudott dolgozni. Teljes nyomon követése volt a projekteknek, a pénzügyi nyilvántartások naprakészek voltak ezáltal nagyobb chas flow-val tudott dolgozni a cég. Pontosan nyomon lehetett követni egy egy projekt bevételeit és költségeit ezáltal pontosabban lehetett kalkulálni a megtérülést. Megszűntek az elkallódó elkeveredő papír alapú dokumentumok, nagyobb szervezeti kontroll került be. Jelentősen megnövekedett a cég bevétele.