Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

archifm.net

(vintoCON Informatikai Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver


Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

lincecszám növelésével az egységár csökken

Ára: 165 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 156 750 Ft (havidíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Munkafolyamat irányítás , Szolgáltatás menedzsment , Térinformatika (GIS)

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

2

építőipar
Kraft FM Kft.
építőipar
HÖRMANN Hungária Kft.

Az archifm.net Magyarország piacvezető CAFM/CMMS megoldása, amely közel 20 év tapasztalatait foglalja magában. Fő funkciói: Terület alapú nyilvántartások, Eszközmenedzsment, Napi üzemeltetési munkafolyamatok - Eseti és Tervezett események, Erőforrásmenedzsment, Pénzügyi információk, Riportok - Elemzés, CAD kapcsolat, ERP interfész

Az archifm.net Magyarország piacvezető CAFM/CMMS megoldása, amely közel 20 év tapasztalatait foglalja magában. Ingatlan és üzemeltetés – mint minden szakterület ez a szakma is megköveteli a minél pontosabb tervezés lehetőségét egy vállalat életében, folyamatosan változó piaci környezetben. Mi a legjobb megoldás arra, hogy a lehető legjobban tudjon felkészülni a jövő kihívásaira és az optimális megoldást adjuk a felmerülő kérdésekre? Az archifm.net WEB alapú megoldása a hosszú évek alatt összegyűlt nagy adatmennyiségek könnyű elemzését nyújtja forradalmian új technológiájával és felhasználóbarát felületével. Megoldásunk egy integrált rendszer, amely az alábbi fő funkciókat tartalmazza - Terület menedzsment, munkahely foglaltság, bérleti szerződések - Eszközmenedzsment, leltár - Napi üzemeltetési munkafolyamatok, helpdesk, TMK, takarítás, munkalapkezelés - Erőforrások kezelése, saját munkavállók, alvállalkozók, szervízcsapatok - Raktármenedzsment, anyagfelhasználás - Pénzügyi információk, büdzsék, egységárak, munkalap költségek - Riportok, formázott menedzsment és egyszerűsített felhasználói kimutatások További lehetőségek, amelyek a szervezeten belüli együttműködést segítik: - ERP/Pénzügyi rendszerekkel pl. SAP történő kommunikáció - Tableten történő munkalap kezelés a karbantartó munkatársaknak - BIM – ArchiCAD tervekkel való egyedülálló kétirányú szinkronizáció - Épületfelügyeleti rendszerekkel történő együttműködés - Standard Microsoft Excel export/import Együttműködésünk üzletileg és informatikailag kétféle lehet: - Felhő alapú szolgáltatás, ahol Partnerünknek csak egy internet böngészőt kell indítania és máris munkához láthat - Lokális telepítés, ahol a saját vállalati szerveren, belső hálózaton működik a szoftverünk

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban