Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

ChaRM Integrált Váll. Rend. (ERP Standard)

(Euronet Magyarország Informatika Zrt)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

ingyenesség

többletszolgáltatás

csomagajánlat

Költségmentes oktatás, díjmentes verziókövetés. További szolgáltatás kedvezmények.

Ára: 149 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 140 060 Ft (havidíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A ChaRM moduláris felépítésű Integrált Vállalatirányítási Rendszer (ERP), amely teljes körű informatikai támogatást és irányítását biztosít az alábbi fő területeken: • Pénzügy, Számvitel • Vállalati ügyfélszolgálat (CRM) • Kereskedelem (értékesítés, beszerzés) • Logisztika-készletgazdálkodás • Projektmenedzsment, • Erőforrás-gazdálkodás.

ChaRM Integrált Vállalatirányítási Rendszer (ERP) A ChaRM moduláris felépítésű Integrált Vállalatirányítási Rendszer (ERP), amely teljes körű informatikai támogatást és irányítását biztosít az alábbi fő területeken: • Pénzügy, Számvitel • Vállalati ügyfélszolgálat (CRM) • Kereskedelem (értékesítés, beszerzés) • Logisztika-készletgazdálkodás • Projektmenedzsment, • Erőforrás-gazdálkodás. Megoldásunk egy jól paraméterezhető és testre szabható, az üzleti folyamatokat maximálisan támogató, költséghatékonyan tovább bővíthető kis- és közép vállatok igényeire épülő vállalatirányítási megoldás. Széleskörű funkcionalitása, igény szerinti projekt-szemléletű felépítése és könnyen kezelhető felhasználói felülete megfelel a kor és a piac elvárásainak, az ezekhez rugalmasan alkalmazkodni kívánó vállalatok igényeinek. A ChaRM rendszer a modularitásnak köszönhetően új alkalmazásokkal, modulokkal bármikor bővíthető, köztük kommunikációs kapcsolat jön létre az alaprendszeren keresztül. Az ügyfél igényei szerint kialakítható úgy is, hogy böngésző segítségével elérhető legyen, távoli munkakapcsolatot létrehozva. Ebben az esetben a ChaRM nem igényel külön szoftvertelepítést a felhasználó számítógépen. A ChaRM vállalatirányítási rendszerhez kapcsolódó főbb szolgáltatásaink: • 3-6 hónapos rendszerbevezetés • Előzetes üzleti folyamatfelmérés • A meglévő és jól működő rendszerek beépítése, adattranszferek kialakítása a ChaRM rendszerrel • ChaRM vállalatirányítási rendszer üzemeltetése • Egyedi szoftverfejlesztés • Pályázati anyagok összeállítása, ChaRM bérleti konstrukciók (SaaS) • A meglévő ügyviteli folyamatok optimalizálása, újratervezése (BPR) • Hardver, hálózati és telekommunikációs munkák teljes körű kivitelezése

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban