Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

OMS

(Progression Informatikai Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

A projekt keretében a termék árából 5% kedvezményt biztosítunk. A feltüntetett ár a rendszer alapmoduljaira vonatkozik és nem tartalmazza a bevezetéssel kapcsolatos költségeket. A rendszer moduláris felépítéséből adódóan a végleges ár az ügyféligény alapján kerül meghatározásra.

Ára: 2 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 1 900 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Pénzügy és számvitel

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

3

kereskedelem, gépjárműjavítás
Reálszisztéma Autóbuda Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
Kovács Autóház Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
Gablini Kft.

A Progression Pénzügy Könyvelés Modul komplex megoldást kínál minden pénzügyi és számviteli feladat elvégzéséhez. Integrált ügyviteli-számviteli rendszer részeként tökéletesen illeszkedik a rendszer további moduljaihoz.

A pénzügyi bizonylatok és könyvelési tételek egyszerűen, gyorsan felrögzíthetők, a számviteli törvény által előírt listák, kimutatások és a megfelelő döntésekhez nélkülözhetetlen vezetői információk a beépített listák és a tetszőlegesen paraméterezhető Általános Keresés modul segítségével egyszerűen kinyerhetők. A pénzügyi és a főkönyvi információk is lekérdezhetők önelszámoló egységenként, ez lehetőséget biztosít több telephely, több értékesítési terület, több márka áttekinthető, szétválasztható könyvelésére. A törzsadatok kezelése központilag történik így nincs többszörös adatfelvitel. A kereskedelmi programrészekből kiállított bizonylatok könyvelése automatikus, előre definiált kontírkódok alapján. A vevői kintlévőségekről információt szolgáltat a rendszer a számlázási modulok felé, egy-egy megrendelés vagy számla elkészítésekor a felhasználó részletesen láthatja az adott ügyfél pénzügyi információit, ha erre jogosultsággal rendelkezik. A rendszer dokumentumkezelő funkciójának használatával megvalósítható a „papírmentes iroda”, minden, a működés során keletkező irat letárolható az adatbázisban, a letárolt dokumentumok a megadott adatok alapján (dokumentum típus: szerződés, számla, ajánlat, megrendelés; ügyfél; felelős; stb. ) gyorsan visszakereshetők, megtekinthetők.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban