Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Vállalati CRM

(One Online Szolgáltató és Tanácsadó Korlátolt Felelőségő Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 500 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 475 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

3

egyéb szolgáltatás
Webline Trend Kft.
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Imola Építő Kft.
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Top Star Kft.

A One Team CRM célja, hogy segítse a vállalkozások ügyfélkapcsolati folyamatait, ezáltal növelve az ügyfélelégedettséget és a értékesítés hatékonyságát. A One Team CRM segítségével könnyebbé válik a kampánymendzsement, az értékesítési folyamatok nyomonkövetése, az ügyfél törzsadatok, a kapcsolódó kedvezmények, a reklamációk és az általános kommunikáció kezelése.

A One Team CRM-nek köszönhetően bárhonnan valós idejű információt kaphat ügyfeleiről, üzletkötéseiről, marketingkampányairól. Főbb funkciók: Ügyfélkapcsolatok Rendszerünk segít az ügyféllel történt kapcsolatfelvételek folyamatszerű ábrázolásában, dokumentálásában, a reklamációk nyomonkövetésében és a többcsatornás kommunikációban. Marketing A One Team CRM a marketingfolyamatok hatékony támogatója. A kampányokhoz illeszkedő célcsoportok leválogatása, email marketing kampányok előkészítése, kampányeredményesség dokumentációja mind-mind az új leadek szerzését szolgáló hasznos eszközévé válik. Ügyfélszerzés Egy munkafolyamatban látható az ügyfélszerzés a leadtől az ajánlaton és a megrendelésen át a számlázásig. Találkozók, események Egyszerű 1 lépéses találkozó szervezés és nyilvántartás Értékesítési teljesítmény Széles információbázis, hogy megérthesse, átláthassa az értékesítés teljesítményét befolyásoló tényezőket.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban