Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Hibrid Cloud

(Silver Frog Informatikai Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság )

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

A program keretében ingyenes arculati testreszabást adunk a rendszerhez. A rendszert az ügyfélkapun keresztül partnereink partnerei is használni fogják, illetve a belső személyzet számára is fontos, hogy a cég arculatába illeszkedő szín és grafikai világ fogadja a felhasználókat, ezzel is az összetartozás érzését adva.

Ára: 5 000 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Munkafolyamat irányítás , Tudásmenedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

6

információ, kommunikáció
GG Solutions Kft.
információ, kommunikáció
DMS Solutions Kft.
közigazgatás, védelem; kötelező társadalombiztosítás
Veszprém Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala
ingatlanügyletek
Balatoni Invest Kft.
feldolgozóipar
Orbán Bt.
feldolgozóipar
MODUL-STOR HUNGARY Kft.

A Hibrid egy kifejezetten munkahatékonyságot javító rendszer. Nem általános szoftver hanem egy-két iparág számára fejlesztett szakrendszer egy komoly kimutatási-mérési rendszerrel és alapvető ügyviteli funkciókkal.

A Hibrid kis és középvállalkozások, vagy belső üzemeltetőcsapatok számára készült széles funkcionalitású rendszer. Fő felhasználási területei: - IT üzemeltetés / rendszergazdai szolgáltatások; - Elektronikus vagyonvédelmi rendszerekhez (kamera, beléptető, riasztó) kapcsolódó szolgáltatások; - Egyéb műszaki rendszerek üzemeltetési feladatai o épület és ipari klíma; o tűzvédelem, munkavédelmi rendszerek; - Szoftver támogatást nyújtó szervezetek; - Ingatlan üzemeltetés és fenntartás o társasház műszaki kezelése; o irodaház üzemeltetés - Egyedi gyártók; - Kis szervezeti méretű sorozatgyártó cégek. Legfontosabb előnyei: - a napi munkát szervezetté és gördülékennyé teszi; - a havi / heti elszámolásokat automatikusan végzi el; - az hatékony ütemezés minden paraméter figyelembevételével mind a szolgáltatásszervezésben mind a gyártásban; - vezetői döntéstámogató kimutatásokat készít; - a fő vezetői kimutatások és funkciók egy tableten is elérhetők; - a terepen dolgozó csapatok mobil alkalmazáson keresztül tudják a munkájukat rögzíteni, igazoltatni. Az rendszer alapmodellje az, hogy a szervezet az ügyféligénytől a munkaszervezésen át a számlázásig és kimutatásokig mindent egy helyen tud kezelni mégsem egy szoftvermonstrumot használnak a munkatársak.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban