Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Adamo ERP on-premise K csomag 15-20 user

(Webpartners Media Group Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

többletszolgáltatás

csomagajánlat

10% kedvezmény csomag és létszám fügően.

Ára: 33 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 29 700 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Térinformatika (GIS) , Termékazonosítás (RFID)

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

5

pénzügyi, biztosítási tevékenység
MKB
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Invitel Zrt.
ingatlanügyletek
Magyar Nemzeti Sportközpontok
szállítás, raktározás
Friss Élelmiszer Kft.
kereskedelem, gépjárműjavítás
Globomax Zrt.

Az ADAMO rendszert közel 10 éve kezdtük el fejleszteni, termékünk harmadik generációs azaz harmadszorra írtuk újra, kiforrott kész és profi szoftver, nem egy startup vagy tervezett félkész szoftverek összessége. Fejlesztésekor pontosan tudtuk, hogy az ügyfeleknek mire van szüksége és hogyan lehetünk ebben a legjobbak. A rendszer HIBRID így ügyfél igény szerint felhő ÉS/VAGY lokális (on premise), így mobilon, tableten asztali gépen is bármikor elérhető telepítés és csomagválasztás szerint. A felhő működésünk valós felhő technológia nem webszerverek hagyományos üzemeltetése, míg a helyi telepítéshez rendszer adminisztrációs hátteret kínálunk. A rendszer teljesen a saját fejlesztésünk, nem tartalmaz idegen kódot vagy keretrendszert, nem sért idegen jogokat vagy licenceket. A rendszert számos 20-50 fős KKV használja eredményesen évek óta de olyan multiknál is sikeresen üzemel mint az Invitel vagy az MKB Bank.

Az ADAMO rendszert közel 10 éve kezdtük el fejleszteni, termékünk harmadik generációs azaz harmadszorra írtuk újra, kiforrott kész és profi szoftver, nem egy startup vagy tervezett félkész szoftverek összessége. A Harmadik nekifutáskor és a fejlesztés megkezdésekor már pontosan tudtuk, hogy az ügyfeleknek mire van szüksége és hogyan lehetünk ebben a legjobbak. A rendszer HIBRID így ügyfél igény szerint felhő ÉS/VAGY lokális (on premise), így mobilon, tableten asztali gépen is bármikor elérhető telepítés és csomagválasztás szerint, mely nagyfokú rugalmasságot és skálázhatóságot biztosít. A felhő működésünk valós felhő technológia nem webszerverek hagyományos üzemeltetése, míg a helyi telepítéshez (on-premise) rendszer adminisztrációs hátteret kínálunk. A rendszer teljesen a saját fejlesztésünk, nem tartalmaz idegen kódot vagy keretrendszert, nem sért idegen jogokat vagy licenceket. Miért fontos ez? A saját fejlesztésnek köszönhetően szabadon testreszabható és tovább fejleszthető rendszereket kínálunk és szállítunk ügyfeleink részére. A rendszert számos 20-50 fős KKV használja eredményesen évek óta de olyan multiknál is sikeresen üzemel mint az Invitel vagy az MKB Bank. A rendszer bevezetése egy egyedi igényekhez hangolt ERP, Raktár-logisztika, Gyártás, CRM, csoportmunkát, feladat-, projekt,- határidő-, valamint irat és dokumentumkezelést biztosító automatizált rendszer, amely átláthatóvá és tervezhetővé teszi a működést, csökkenti a veszteséget és a költségeket. A rendszer bevezetése után nagymértékben növekszik a munkahelyi felelősségvállalás, fókuszba kerül az automatizáció és adatfeldolgozás, a minőség alapú szemlélet. Ennek hatására megszűnik a folyamatos számonkérés és az ezzel járó időveszteség és félreinformálás a felelősség vállalási problémák. A rendszer automatizált feladatkezelése és integrált szolgáltatásai (határidő kezelés, dokumentum kapcsolás, belső kommunikáció rögzítése, CRM szolgáltatások, elszámolások, pénzügy, teljesítés igazolások, ehez hozzáadva könyvelési folyamatok integrálása, raktár, beszerzés, logisztika, számlázás, termelés irányítás, webshop-portál integráció révén az első naptól készen áll arra, munkáinkat pontosan definiálva állítsuk fel és azt pontosan teljesítve, teljes körű vezetői rálátás és szakmai segítségnyújtás mellett végezzük.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban