Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

RuffDrop - anyagmozgatás, raktározás, kiszállítás

(RUFFTECH Informatikai Szolgáltató és Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

Amennyiben az ügyfél termékazonosító rendszert, ide értve a szükséges hardverelemek beszerzését cégünk közreműködésével alakítja ki, a RuffDrop liszenszdíjából 50% kedvezményt nyújtunk.

Ára: 15 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás)

Telepítés helye

Hibrid megoldas

A RuffDrop moduláris logisztikai szoftver, amely képes a nyersanyagok, eszközök beszerzésének, a gyártás során előállított termékkészletek készletértékelésére, raktározásának szállításának követésére, a kiegészítő változások (selejt, hibás áru visszavétel, szállítási veszteség) követésére, összehangolva a gyártási helyszín, adminisztratív központ, raktárak és logisztikai egységek tevékenységét.

A RuffDrop teljes körű logisztikai támogatást nyújt ügyfeleinknek a beszerzéstől a kiszállításig. Moduláris felépítése alkalmassá teszi, hogy mind az egyszerű, mind az összetett logisztikai lánccal rendelkező cégek alkalmazzák. A szoftver kezeli az alapanyagok, gyártási összetevők, egyéb javak beszerzését, a gyártási folyamatok során keletkező veszteségek kimutatását, az elkészült termékek készletértékelését. Több termék gyártása esetén a cikktörzs használata alkalmazható, így a termékcsoportok egyenként és összetetten is kezelhetők. Paraméterezhető termékmennyiség, önálló elnevezési lehetőséggel (pl. köteg, raklap, fólia, stb.). A szoftver a készletértékelés során megkülönbözteti a különböző szállítási fázisban lévő termékeket, így lehetőség van részletes státusztábla kialakítására (üzemi tárolás, aktív logisztikai státusz, raktárba beszállított, raktárban kiszállítás előtt tárolt, stb.). A szoftver alkalmas a logisztikai eszközök teljesítményének követésére, az egyedileg azonosított eszközök kihasználtsága, költséghatékony működtetése ellenőrizhető. Kezelhető a kiszállított, de bármely okból visszaérkező termék kezelése, kimutatása. A termék fontos jellemzője a készletgazdálkodás segítése, azaz logisztikai műveletek időbeli és mennyiségi ütemezhetősége, logisztikai naptártervezés. A termék támogatja az ügyvitelt, így a támogatott műveletekből kimutatás készíthető, továbbá CSV formátumban végrehajtható a KSH intrastat jelentések teljesítése közvetlenül a szoftverből. A termék önálló felhő alapú megoldásként alkalmazható manuális vagy vonalkódos adatbevitellel a cikktörzs alapú vagy gyártási(termék)számú termékazonosításra, illetve hibrid verzióban alkalmas – megfelelő hardverelemekkel együtt – a párhuzamos, saját rendszerű automatikus termékazonosításra (gyári szám, egyedi rendszerű azonosítás). Utóbbi esetben a központtal való kapcsolat hiányában a vastag kliensek önállóan gyűjtik az adatokat, helyi kimutatások készthetők. Ezzel a logisztikai munkafolyamatok online kapcsolat hiányában is folytatódhatnak, az adatbázisok szinkronizálása a kapcsolat helyreállása után történik meg. Ez kiemelten alkalmas több raktár, illetve saját szállító egységek tevékenységének önálló és összehangolt biztosítására.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
  • bányászat, kőfejtés
  • feldolgozóipar
  • építőipar
  • kereskedelem, gépjárműjavítás
  • szállítás, raktározás
  • egyéb szolgáltatás

Kérdések a termékkel kacsolatban