Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Gdt TourOperation System

(Next Time Média Ügynökség Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 90 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 81 000 Ft (havidíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

3

egyéb szolgáltatás
Haris Travel Kft
egyéb szolgáltatás
Robinson Tours Kft.
egyéb szolgáltatás
1000 út Utazásszervező Kft.

A rendszer segítségével, lehetőség nyílik utazási irodák (touroperátorok és viszonteladók) számára, a mindennapi munkafolyamatok egyszerűbb, és minél teljes-körűbb irányítására, elvégzésére.

A rendszer, a nagysikerű VIP és VIP 2 touroperációs rendszer folytatásaként, illetve annak továbbfejlesztéseként aposztrofálható, bár teljesen új alapokra épült. Segítségével, lehetőség nyílik utazási irodák (touroperátorok és viszonteladók) számára, a mindennapi munkafolyamatok egyszerűbb, és minél teljes-körűbb irányítására, elvégzésére. Touroperátorok: - árualap nyilvántartása, árazása - kontingensek (beszerzési, eladási) kezelése - indítási listák készítése - roomin és booking listák készítése - foglalás - kimenő számlák kiállítása - pénztárak kezelés - beérkező számlák feldolgozása - elektronikus bankkivonat beolvasása, felosztása (számlákhoz kapcsolása) - utókalkuláció segítése - tevékenység követés - idegen árualap betöltése - WEB oldalas értékesítés kiszolgálása - online bankkártya elfogadás támogatása - ... Viszonteladó: - foglalás - kimenő számlák kiállítása - pénztárak kezelés - beérkező számlák feldolgozása - elektronikus bankkivonat beolvasása, felosztása (számlákhoz kapcsolása) - tevékenység követés - idegen árualap betöltése - WEB oldalas értékesítés kiszolgálása - online bankkártya elfogadás támogatása - ... Az irodák között, az egymás árualapjának forgalmazás, egy nagyon fontos mérföldköve a rendszernek. Nincs szükség a mindennapi XML vagy más felületen történő adatcserére, mert folyamatosan láthatják egymás árualapját.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
  • egyéb szolgáltatás

Kérdések a termékkel kacsolatban