Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Smart Brick

(GriffSoft Informatikai Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

Minimum 5 db licenc vásárlása esetén -20% kedvezményt biztosítunk.

Ára: 250 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 200 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Referenciák

2

közigazgatás, védelem; kötelező társadalombiztosítás
Budapest Főváros Főpolgármesteri Hivatala
közigazgatás, védelem; kötelező társadalombiztosítás
Hegyvidéki Önkormányzat

A SmartBrick egy integrált, moduláris ügyviteli szoftver, amely kiterjedt támogatást nyújt az ingatlankezelésben és ingatlanüzemeltetésben, azaz a létesítménygazdálkodásra jellemző munkafolyamatokban és nyilvántartásokban.

A SmartBrick egy integrált, moduláris ügyviteli szoftver, amely kiterjedt támogatást nyújt az ingatlankezelésben és ingatlanüzemeltetésben, azaz a létesítménygazdálkodásra jellemző munkafolyamatokban és nyilvántartásokban. Moduláris, mert az egymástól megkülönböztethető funkcionalitásokat elkülönítve csoportosítja, illetve integrált, mivel ezeket a funkcionalitásokat, modulokat az iparági és logikai szabályoknak megfelelően olyan módon köti össze, hogy a kapcsolódó munkafolyamatok gördülékenyen és magától értetődően kezeli, támogatja. Továbbá biztosítja az adat duplikálás, megtévesztő alias-ok elkerülését a nyilvántartások központi adatkezelése útján. Hiánypótló megoldást nyújt felhasználóknak, szakembereknek, döntéshozóknak és adminisztrátoroknak; egyaránt biztosít nyomonkövethetőséget, monitoring lehetőségeket a napi ügymenetek és a több éves stratégiák tervezésének/követésének tekintetében is. Kiemelkedő általános funkciói a teljesség igénye nélkül: Időbélyeges adatnyilvántartás: A kifejezés azt jelenti, hogy a modulokban végzett bizonyos adatkezelések dátumhoz kötődnek, így visszakereshetővé válnak az adott dátumhoz tartozó, érvényes adatok a jelenleg érvényes tartalomtól függetlenül is. Jogosultsági rendszer: Biztosítja számunkra az adatokhoz és funkciókhoz tartozó tevékenységek hozzáférhetőségét attól függően, hogy egy adott felhasználóhoz milyen jogosítványokat kívánunk hozzárendelni. Felhasználói sablonok meghatározásával ezek a jogosítványok, jogosultságok tipizálhatók, így válik elérhetővé, hogy azonos munkakörben dolgozó felhasználók azonos jogosultságokkal rendelkezzenek. Naplózás: Jegyzi és eltárolja, hogy ki, mikor, milyen tevékenységet végzett a szoftverben, ezáltal biztosítva a kívánt mértékű transzparenciát és kontrollt. Központosított törzsadat-nyilvántartás: Nem csak az adott modulban tudjuk törzsadatinkat kezelni, karbantartani, hanem egy központi helyen is elérhetőek számunkra legfontosabb adataink, így könnyítve meg azok karbantartásának folyamatát. WEB-es platform és online adatkezelés: Tekintettel az iparágra jellemző sajátosságokra, a rendszer nem igényel telepítést, illetve kötött munkaállomást. Szabadon elérhető a megfelelő eszközökről, amennyiben van internetkapcsolat és megfelelő jogosultság. A felsorolt szakterületek az általános hazai létesítménygazdálkodási gyakorlatban előforduló feladatok 90%-át kezelik. A 10%-ot kitevő egyedi igények figyelembe vétele, a szoftver kiegészítése, módosítása a bevezetés során testreszabással történik.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban