Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Szilanus ERP/all

(Szilanus Informatika Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

csomagajánlat

A modullicencek ára 450 000-650 000Ft/felhasználó között elérhető. A rendszer pontos árát az igények ismeretében tudjuk meghatározni. Érdeklődők részére ingyenes rendszerbemutatót tartunk. Több modul megrendelése esetén, vagy modulonkénti magas felhasználószám esetén modul és/vagy felhasználó licenc kedvezményt biztosítunk. Konica Minolta partnerkedvezmény 10%! Kedvezményes szerver bérlet!

Ára: 450 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 405 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Hibrid megoldas

Moduláris integrált vállalatirányítási rendszer, amely lefedi a teljes vállalati működést. Csak egyszer kell rögzíteni egy adatot, és az azonnal rendelkezésére áll az összes felhasználónak. Széleskörű funkcionalitással rendelkezik, támogatja a készletezési, értékesítési, beszerzési, termelési, HR, csoportmunka, elektronikus dokumentumkezelés, pénzügyi, számviteli és kontrolling folyamatokat.

A Szilanus ERP/all rendszer egyik alappillére a termelésirányítás, amely igazodva a hazai viszonyokhoz jóval kevesebb beállítási, implementációs tulajdonsággal rendelkezik, s így bevezetése is kevesebb erőforrást igényel akár egy közép-, akár egy nagyvállalatnál. A termelési igények meghatározását és kielégítését az anyagszükséglet tervező funkció látja el, amely a termékenkénti teljes kereslet-kínálatelemzést követően termelési javaslatot tesz. A tervezett gyártás nyilvántartása és követése a termeléskövetés funkcióban történik, ami teljes körű dokumentáltságot biztosít a napi munkához kapcsolódóan és a termékhez kötődően egyaránt. A humán erőforrás nyilvántartása és tervezése mára már önálló területté vált, ezt a feladatot látja el a személyügyi rész. A vállalat termeléséhez és kereskedelméhez kapcsolódó készlet tervezési és készlet nyilvántartási feladatait a készletgazdálkodási rész végzi. Az anyagszükséglet tervezés feladata, hogy a vállalati raktárkészlet minimális szinten tartása mellett mind a gyártás, mind az értékesítés anyagellátása kielégítő legyen. A cég anyag- és készletnyilvántartása és tervezése tetszőleges számú raktárban történhet. Meghatározható értékesítési, bizományos, minőség ellenőrző egység, üzem is. A készletnyilvántartást, és értékelést az elfogadott készletértékelési módszerek szerint végzi a program. Mind a beszerzésben, mind az értékesítésben – mindkettő lehet belföldi és külföldi – a teljes folyamatlánc nyilvántartott: ajánlat, rendelés (szerződés), raktári mozgás, bejövő számla, kimenő számla. Az ügyviteli részben az ágazat-független eszközgazdálkodási, pénzügyi, számviteli és kontrolling-utókalkulációs funkciók találhatók. Az eszközgazdálkodási funkcióval kísérhetjük figyelemmel a vállalat eszközeihez kapcsolódó összes folyamatot és eseményt. A pénzügyi részben láthatók a kiállított vevő- és a rögzített szállítói számlák. A szokásos funkciókon kívül rendelkezésre áll a banki terminál - kimenő és bejövő oldalon egyaránt. A fizetések történhetnek pénztáron keresztül is, ahol minden fizetés azonnal könyvelődik. Az azonnali és automatikus könyvelések alapja a kontírozó tábla, melyben a tranzakciókat gazdasági esemény szerint kell kontírozni. A főkönyvi nyilvántartáson alapul a kontrolling-utókalkuláció, amely ez által heti, havi, és éves kimutatások elkészítésére is használható. Ezzel a funkcióval éves beszámolók (mérleg, eredmény kimutatás) készíthetők. Az elektronikus dokumentumkezelés és a táv és csoportmunka támogatásával valósítható meg a digitális iroda, amely akár otthonról is elérhető. A rendszer fontos része az a dokumentációs-, bevezetési-, tanácsadási- és üzemeltetés támogatási szolgáltatás, mely a Szilanus ERP/all rendszer adott vállalatra történő testre szabását és zavartalan üzemeltetését biztosítja. Emellett cégünk kiemelt figyelmet fordít a rendszerrel kapcsolatos utógondozásra, különös tekintettel a törvényi előírások változására.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban