Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

ERP21 - Basic

(ERP SMARTKEY 10101 Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

Ára: 30 000 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

43,65 KB
2021-03-29

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Mobil háttéralkalmazás , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Hibrid megoldas

ERP21 - Vállalat irányítási szoftver rendszer

Az ERP21 kft által szállított ERP21-Start vállalatirányítási rendszer komplex megoldást nyújt vállalkozása ügyviteli folyamatainak kezelésére. Főbb funkciók: -Ügyfélkezelés, -Árajánlat készítés, raktározási, kereskedelmi folyamatok lekövetése, -Gyártási folyamatok nyomon követése, -Számlázás, -Iktatás, -Munkaügy,Szolgáltatás management A rendszer megfelel a GINOP 322 követelménylistájának. a nERP rendszert, melyet kifejezetten a hazai kis és középvállalkozások igényeinek megfelelően alakítottunk ki. Böngésző alapú technológiájának köszönhetően a rendszert bármikor , bárhonnan biztonságosan és gyorsan elérhető.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban