Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Smart Op IT & Szerviz

(Grepton Informatikai Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

csoportos kedvezmény

csomagajánlat

Felhasználói licensz havidíj: 300 Ft/ licensz
Admin licensz havidíj: 6000 Ft/licensz
Csomagár kisvállalatok számára: 20 felhasználói és 2 admin licensz: 17400 Ft havidíj
Csomagár közepes vállalatok számára: 50 felhasználó és 4 admin licensz 38000 Ft havidíj
50 felhasználó fölött 10%

Ára: 6 000 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 5 400 Ft (fő/hó ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A Grepton Smart Op IT & Szerviz szolgáltatásirányítási rendszere az ITIL módszertannak megfelelően valósítja meg az informatikai, irodai és egyéb eszközökre vonatkozó hibabejelentési, hibaelhárítási, incidenskezelési, igénybejelentési és igénykezelési folyamatok irányítását és nyomon követését.

A SmartOp IT & Szervizben az egyes bejelentések, ticketek végrehajtása, teljes életciklusa a bejelentő, a probléma megoldó help desk, informatikai, műszaki, szakértők alkalmazottak, illetve a help deskért, műszaki hibaelhárításért felelős vezető szemszögéből is végig követhetők. A rendszer az ITIL nevezéktan szerint sorolja be az egyes bejelentéseket típusokba. A bejelentések bevitele űrlapok segítségével történik, amiben a bejelentő rögzíti a hiba vagy igénylés kezeléséhez szükséges összes kiinduló információt. Jelenleg 23 különböző eszköztípushoz tartozó hibabajelentési és igénylési űrlap és a hozzájuk tartozó kezelési workflow van beépítve a rendszerbe. Ezek fele informatikai eszköz, alkalmazás és szolgáltatás, a többi irodai, épületüzemeltetési eszközökre, berendezéskre vonatkozik. A rendszer, igény szerint, további eszköztípusokkal bővítehető. A bejelentések, workflowok, feladatok státusza, a felelősök köre különböző nézetek szerint követhetők, a kiosztott jogosultságoknak megfelelően. FUNKCIONALITÁS Incidensmenedzsment Szolgáltatásmenedzsment Problémamenedzsment Hozzáférés menedzsment Változásmenedzsment Monitorozás és fefelügyelet Jogosultság kezelés Jóváhagyás Email alapú értesítés Logolás, naplózás Idő ráfordítás nyilvántartás Tudásbázis Eszközbetöltés Riporting

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban