Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

SmartOp Feladat

(Grepton Informatikai Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

Felhasználók száma alapján kedvezményt biztosítunk.

Ára: 800 Ft (havidíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

243,96 KB
2021-12-01

Termék kategorizáció

Táv- és csoportmunka támogatás

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A SmartOp Feladat egy olyan felületet biztosít, ahol a dolgozói feladatok egyszerűen definiálhatók és áttekinthetők. A feladatokat könnyedén ki lehet osztani, illetve kezelni, így mindenki pontos információt kaphat arról, hogy éppen milyen feladat ellátása szükséges. A projekt menedzsereknek pedig gond nélküli nyomon követést biztosít, hogy mindig naprakészen láthassák az előrehaladást.

A SmartOp Feladat csupán egy applikációja, a számos további okos megoldást tartalmazó alkalmazáscsomagunknak, a Smart Operations-nek. A Smart Operations egy kis- és középvállalatok működését és digitalizálását támogató informatikai alkalmazáscsomag. Fedezze fel a többi alkalmazást is! A SmartOp Feladat a cégek működésének egy sarkalatos területére nyújt digitális megoldást, a munkaszervezés folyamatára. A feladatkezelő- és kiosztó alkalmazás egy olyan felületet biztosít, ahol a dolgozói feladatok egyszerűen definiálhatók és áttekinthetők. A Feladat alkalmazással minden alkalmazott pontos információt kaphat arról, hogy éppen milyen feladat ellátása szükséges, milyen időkerettel. A projekt menedzsereknek pedig gond nélküli nyomon követést biztosít, hogy mindig naprakészen lássák az előrehaladást. Az alkalmazás használatával a munka kiosztásához nem szükséges személyes kapcsolat a kollégákkal, mivel a SmartOperations Feladat alkalmazásban a tevékenység delegálása megtörténhet függetlenül attól, hogy az érintettek hol tartózkodnak. Lehetnek telephelyen, irodában, vagy éppen ügyfélnél, vagy akár Home Office-ban, ezzel is támogatva a modern és mobil digitális munkavégzést. A SmartOperations Feladat alkalmazásban a felhasználó nem csak arról kap információt, hogy milyen feladatok lettek hozzá rendelve, hanem az adott folyamat előrehaladásáról tájékoztathatja is a projekt felelősét. Az előrehaladás jelzéséhez két féle módszert is használhat: fixen beállítható százalékos értékeket, amit a feladat létrehozója előre definiálhat, vagy a munka stádiumáról státusz állapotjelzőkkel is nyújthat plusz információt. Továbbá az applikáció nem csak a feladatok kiosztására és előrehaladásuk követésére nyújt megoldást. A tervezett és valóban felhasznált munkaórákat is követheti használatával, amiket aztán az alkalmazás segítségével kiexportálhat Excel formátumban is. A SmartOperations alkalmazáscsomagban lévő applikációk nem csak egymással képesek nagymértékben együttműködni, hanem tökéletesen integrálhatóak a Microsoft alkalmazásokon folytatott mindennapi munkamenetbe is. Ezért is kínálunk kedvezményes csomagajánlatot, O365/M365 licensz vásárlás vagy migráció mellé. Érdeklődjön róla a kollégáinknál.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban