Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

SmartOp Sétáló

(Grepton Informatikai Zrt.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

Felhasználók száma alapján kedvezményt biztosítunk.

Ára: 800 Ft (havidíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

HR, Táv- és csoportmunka támogatás

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A SmartOp Sétáló alkalmazás segítségével könnyen kezelhető a távozó kollégák kiléptetésének megbízható felügyelete és levezénylése, a sok helyen szokványos sétálópapír digitális formátumban történő használatával. Minden a kiléptetéshez kapcsolódó információ megtalálható az alkalmazásban, így mind a HR-es, mind a kilépő kollégáknak értékes időt és energiát takarít meg az alkalmazás használata.

A SmartOp Sétáló csupán egy applikációja, a számos további okos megoldást tartalmazó alkalmazáscsomagunknak, a Smart Operations-nek. A Smart Operations egy kis- és középvállalatok működését és digitalizálását támogató informatikai alkalmazáscsomag. Fedezze fel a többi alkalmazást is! A SmartOp Sétáló alkalmazás segítségével könnyen kezelhető a távozó kollégák kiléptetésének megbízható felügyelete és levezénylése, a sok helyen szokványos sétálópapír digitális formátumban történő használatával. Minden a kiléptetéshez kapcsolódó információ megtalálható az alkalmazásban, így mind a HR-es, mind a kilépő kollégáknak értékes időt és energiát takarít meg az alkalmazás használata. Az alkalmazás egyszerre rendelkezik nagyképernyős és mobilra optimalizált felülettel is, így bármilyen eszközön tökéletesen használható. A Sétáló alkalmazás lehetővé teszi a kiléptetés vállalaton belüli különböző folyamatainak a valósidőben történő követését is. Bármikor megtekinthetjük, hogy az adott kolléga a kilépéséhez szükséges aláírások közül melyeket tudta eddig megszerezni és hogy melyek azok, amik még hátra vannak. Az applikáció lehetőséget biztosít arra, hogy pontosan leképezésre kerüljön cégek kiléptetési folyamata, amin minden távozó kollégának végig kell mennie egy esetleges kilépés során. Ebből kifolyólag alkalmazás azon vállalatok esetében képes hasznos lenni, amelyeknél már létezik, vagy igény mutatkozik egy formalizált kiléptetési folyamatra. Amikor egy kolléga távozik az adott cégtől a folyamat elindításra kerül és a dolgozónak az előre lefektetett lépések szerint kell teljesítenie a kiléptetés különböző fázisait. Így ez nem vesz igénybe aktív energia befektetést HR részéről és az alkalmazott számára is mindig elérhetőek a folyamat folytatásához szükséges információk. A folyamat adott pontjain az a feladathoz tartozó aláíró jóváhagyja a teendő teljesítését, és a munkavállaló folytathatja a következő lépéssel. Amikor a teljes folyamat kész, a HR-es kollégák értesítést kapnak és befejezettnek nyilváníthatják a kiléptetést. A SmartOperations alkalmazáscsomagban lévő applikációk nem csak egymással képesek nagymértékben együttműködni, hanem tökéletesen integrálhatóak a Microsoft alkalmazásokon folytatott mindennapi munkamenetbe is. Ezért is kínálunk kedvezményes csomagajánlatot, O365/M365 licensz vásárlás vagy migráció mellé. Érdeklődjön róla a kollégáinknál.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban