Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Dynamics 365 Business Central Essentials

(MultiSoft Számítástechnikai Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

Legalább 100 db licenc igénylése esetén 5% kedvezmény

Ára: 28 320 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

A Microsoft Dynamics 365 Business Central kis- és középvállalatok számára készült integrált vállalatirá­nyítási rendszer, amely minden tevékenységi területen (köztük pénzügy, termelés, raktárkezelés, értékesítés) támogatja a vállalkozások működését.

A Microsoft egyik legmodernebb vállalatirányítási megoldása már több, mint 20 éve nyújt támogatást a kis- és középvállalkozások számára. Ezalatt több néven ismerhettük meg. Kezdetben Navision néven volt elérhető, majd Microsoft Dynamics NAV-ként, végül 2018 óta Business Central néven hivatkozunk a rendszerre. Az idő során a szoftver sokat változott, azonban egy dolog állandó maradt: Az adott kor igényeit és a legmodernebb technológiák használatát szem előtt tartva, ügyfélközpontú, moduláris rendszer született. A rendszer bővíthetőségéből és rugalmasságából adódóan olyan technológiai hátteret nyújt felhasználói számára, amellyel könnyedén növelhetik vállalatuk teljesítményét és piaci helyzetét versenytársaikkal szemben.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban