Adatlap


Esettanulmány címe:
Komplett ügyviteli rendszer bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szállítás, raktározás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az esettanulmányban szereplő ügyfél Magyarország keleti régiójában, Hajdú-bihar megyében, élelmiszer importtal és exporttal foglalkozó vállalkozás. Ágazat, fő tevékenység: Élelmiszer kereskedelem - Egyéb élelmiszer nagykereskedelme Árbevétel: 810 583 000 Ft (2016)
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az esettanulmányban szereplő ügyfél Magyarország keleti régiójában, Hajdú-Bihar megyében, élelmiszer importtal és exporttal foglalkozó vállalkozás. Ügyfelünknek a napi ügymenetéhez szüksége volt egy olyan informatikai megoldásra, amely ötvözi az élelmiszeriparban előírt szigorú nyomon követhetőséget a mai modern vállalatirányítási és ügyviteli rendszerek szolgáltatásaival. A megrendelő számára a hatékony informatikai megoldások mellett kiemelt szerepelt játszott a megvalósíthatóság szempontjából is fontos költséghatékony kivitelezés. A Kontroll Rendszerház Kft. által kínált vállalatirányítási és ügyviteli megoldások elsőként és jelenleg is egyedüliként teszi lehetővé az ügyfelei számára, hogy saját maguk építhessék fel modulokból ügyviteli rendszerüket. Így ügyfeleink azokért a szoftver modulokért fizetnek, amiket valóban is használniuk kell a napi munka során. A fent leírtak alapján szeretnénk nagy vonalakban bemutatni ügyfelünkkel közösen megtervezett és kialakított vállalatirányítási rendszert. Ügyfelünk részéről a következő igények merültek fel: • üzleti partnerek rögzítése, • raktár készlet nyilvántartása, • készletkezeléssel kapcsolatos bizonylatok készítése, • árajánlatok nyomtatása, • belföldi és export számlák kiállítása, • beérkező és kézi számlák nyilvántartása, • házipénztár kezelése, bevételi és kiadási pénztárbizonylatok készítése, • a vezetői elvárásoknak megfelelő értékesítési statisztikák, kimutatások prezentálása, • naprakész HACCP naplók vezetése, • az árukészlet nyomon követhetőségének biztosítása, a különböző termékek szavatossági adatainak tárolása. Probléma vagy minőségi kifogás esetén vissza lehessen követni, hogy a kérdéses termék mely beszállítótól érkezett, milyen bizonylaton szerepelt, mikori lejárati dátummal. A programnak Windows operációs rendszeren szükséges futnia, így a felhasználók, az általuk már ismert egyéb célú szoftverekhez hasonlatosan könnyen tudják kezelni a rendszert.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A szabadon kombinálható modulok által megvalósított költséghatékony ügyviteli rendszer nyújtotta előnyök mellett meglévő és leendő ügyfeleink a folyamatos innovációnak köszönhetően egyre több, újabb és újabb szoftver modulból választhatnak kedvük szerint. A modulok fejlesztése során a Kontroll Rendszerház Kft. mindig kikéri szakértő ügyfelei gyakorlati tapasztalatait, konzultál velük, hogy a fejlesztések valóban innovatív megoldást jelentsenek az ügyfelek számára. A Kontroll Rendszerház Kft. elsődleges célja, hogy mindenki számára megfizethető legyen az információ. Ezen innováció keretein belül született meg az ország első tanítható HACCP rendszere, mely az élelmiszeripari biztonság szigorú szabályainak betartásában segíti ügyfeleinket. Kézzelfogható előnyök az esettanulmányban szereplő ügyfélnél: A Kontroll Ügyvitel bevezetésével megszűntek az ügyfél addig használatos Excel táblái és a kézzel kiállított számlatömbös számlák. A program használata gördülékenyebbé, gyorsabbá tette a napi munka elvégzését. Ezáltal a dolgozók hamarabb el tudják végezni a szokásos irodai adminisztrációt, bizonylatolást, így több idejük marad a kreatív munkára. A többi, hasonló funkciókkal rendelkező szoftverrel szemben óriási előnye a nyomon követhetőség biztosítása, így elérhető az élelmiszer termékek optimális készletezése. Az üzleti partnerekhez felvihető számtalan adatból, információból kinyerhető, hogy mely minősített partnerek érdemesek az üzletkötésre, és kik azok, akik kockázatosak és kerülendők. A partnerekhez szerződések és egyéb elektronikus dokumentumok, fájlok is csatolhatók, így azokat nem kell különböző papírhalmokból előkeresni. A sokrétű, testre szabható statisztikáknak és lekérdezéseknek köszönhetően működik a visszacsatolás, amely segítségével a jövőbeni üzleti marketing stratégia is meghatározható. Pl. mely termékek értékesítése marad el a várakozástól, melyek a cég húzóágazatai, mely piacokba szükséges nagyobb energiát fektetni stb.