Adatlap


Esettanulmány címe:
Online Jelenlét növelése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Számítástechnikai üzemeltető vállalkozás, kkv méret, több hasonló konkurens vállalkozás a szolgáltatási területén 4 fő informatikussal és rendszergazdával dolgoznak.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Számítástechnikai üzletet üzemeltet a cég illetve kis vállalkozásoknak nyújt informatikai szolgáltatásokat, és kapacitásuk még elbírta a további ügyfelek kiszolgálását,
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az iMarketing rendszerünkkel megnöveltük az online jelenlétüket, ezáltal több látogató keletkezett az internetről és a kereső motorok találati listáin is jobb helyezést értünk el a weboldalukkal. Ezáltal az üzletükbe folyamatosan bővül az ügyfél kör és egyre több vállalkozásnak segítenek az informatikai feladatok ellátásában