Adatlap


Esettanulmány címe:
Help Desk és Ügyfélközpont kialakítása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Humán Kft. (Borsod Abaúj Zemplén Megye, 6 főt foglalkoztató szolgáltató) 1989-ben azzal a célkitűzéssel alakult, hogy megbízható és versenyképes számítástechnikai, informatikai és hálózati megoldásokat nyújtson ügyfelei számára. Fő feladatának tekinti, hogy segítse üzleti partnereit az optimális informatikai megoldás megtalálásában a mai, gyorsan változó környezeti feltételek között is. Ez megkívánja új, előremutató technológiák alkalmazását a rendszertervezéstől az üzembe helyezésig terjedő számítástechnikai alkalmazás minden fázisában és minden eszközében.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Manapság a felhasználók jelentős többsége nem tudja kezelni, értelmezni, megoldani a kisebb nem hardware-es problémákat, hibákat. A régi rendszerben ezeket, rögtön telefonon, mint elháríthatatlan hibaként jelentették be, és azonnali kiszállást, javítást kértek. A Help Desk és Ügyfélközpont segítségével hiba észlelés esetén az ügyfél bejelenti a problémáját, amelyre ingyenes VOIP vonalon történő visszahívással reagál, és egy előre meghatározott metódus alapján részletesen átbeszélve és ez által megtalálva a hiba forrását, esetleg képernyőt átvéve, az ügyféllel közösen hárítja el az észlelt problémát. A megvalósított projekt során számos, egyedi, új tartalmakkal feltöltött, keresőbarát, ügyfélközpontú weboldalt és ügyfélportált alakítottunk ki, integrált Help Desk szolgáltatással, személyre szabott ügyfélkezeléssel.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A Help Desk és Ügyfélközpont segítségével hiba észlelés esetén az ügyfél bejelenti a problémáját, amelyre ingyenes VOIP vonalon történő visszahívással reagál, és egy előre meghatározott metódus alapján részletesen átbeszélve és ez által megtalálva a hiba forrását, esetleg képernyőt átvéve, az ügyféllel közösen hárítja el az észlelt problémát. A megvalósított projekt során számos, egyedi, új tartalmakkal feltöltött, keresőbarát, ügyfélközpontú weboldalt és ügyfélportált alakítottunk ki, integrált Help Desk szolgáltatással, személyre szabott ügyfélkezeléssel.