Adatlap


Esettanulmány címe:
Keresőoptimalizálás és online marketing kampány
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
építőipar
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Budapesti duguláselhárító, vízvezeték szerelő cég, 4 autó és 10 alkalmazott, hatalmas konkurencia.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Online, organikusan a keresőből a legjobb pozíciót szerezni a legnagyobb kereséssel rendelkező kulcsszavakra, minél több embert elérni, konvertálni a weboldalon a közösségi kampányokon keresztül is.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Onsite technikai problémák javítása, Majd a keresőben organikus találati listán az összes fontos, releváns, nagy forgalommal rendelkező kulcsszóra elsők közé került. Tartalom és közösségi marketing kampányok folyamatos futtatása. Eredmény: az összes fontos kulcsszóra megtalálható az elsők között így vállalkozása rentábilis lett 1 év alatt. A folyamatos kampányokkal pedig erősítjük a jelenlétet és biztosítjuk a folyamatos elérést.