Adatlap


Esettanulmány címe:
Online Vendéglátási és Kereskedelmi Rendszer
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A tesztelési, mérési és vezérlési megoldások területén világszinten élen járó National Instruments Corporation 2001-ben hozta létre leányvállalatát Debrecenben az NI Hungary Kft-t. Az elmúlt évek során 200 fős cégből több mint 1500 főt foglalkoztató munkáltatóvá nőttük ki magunkat.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A partner munkavállalói részére elektronikus internet alapú ételrendelési és kiszolgálási rendszer létrehozása. Készpénzmentes fizetési megoldás kifejlesztése a napi menü étkezésben és a büfé-jellegű értékesítési helyeken.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Egy hibrid alkalmazás-felfő alapú megoldás segítségével a dolgozók előre le tudják adni az étkezési igényüket, azt online ki is tudják fizetni elektronikus egyenlegükből. A termelő konyha részére nagy segítség, hogy előre tudják miből mennyi adagot kell készíteni. A menü igénybevétele esetén a rendszer az azonosító kártya beolvasás után a tálaló személyzet részére megmutatja, hogy az adott vendég mit rendelt meg előre, illetve , hogy a kitálát az ételekből még hány adagra fog vendég érkezni. A büfékben szintén az azonosító kártya segítségével lehet az elektronikus egyenlegből kielégíteni a vásárlások ellenértékét.