Adatlap


Esettanulmány címe:
SabeeApp - innovatív megoldások bemutatás egy új szálloda példáján keresztül
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás, 48 szobás magyországi, vidéki szálloda. Újonnan nyíló, szolgáltatásokat tekintve: több étterem, wellness-részleg, rendezvényterem, stb. Helyszín: Pest megye.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az új szállodában szálláshelykezelő szoftver bevezétese, mely NTAK kompatibilis, számlázási, és egyéb helyi követelmények megfelel. Újonnan nyíló szálláshely esetén kiemelkedően fontos szerepet kap az értékesítés. A szálloda legfontosabb étrékesítési célja a bejövő foglalások automatizálása Channel Manager és Foglalómotor által.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A 2 hetes ingyenes próbaidő alatt már megkezdőttek a szoftver ismeretét és beállításait segítő online tréningek. Ezt követően a 3-4. héten a szoftver aktiválásához szükséges feltételek is teljesültek, így a szálloda előfizetett a SabeeApp szolgáltatásaira. A júliusi nyitás után, az augusztusi hónapban 80-90% foglaltság jellemző. Ekkora telítettségnél a szoftver használatának köszönhetően mindössze 5 alkalmazott bonyolítja a teljes értékesítés és a recepció mindannapi feladatait. A SabeeApp automatizációs folyamatainak hála maradt idő a vendégekre, ezt mutatják a kiváló vendégértékelések. A SabeeApp Channel Managere (több, mint 50 partner) és saját weboldalba ágyazható foglaló motorja elegett tett a szálloda értékesítési céljainak, ötvözve az automatizált direkt (44,5%) és online értékesítési (53,2%) formákat. Elégedett vendégek, elégedett alkalmazottak, elégedett szálloda vezetőség - célok elérése egyetlen szoftverrel!