Adatlap


Esettanulmány címe:
Sales CRm bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Hústermék nagykereskedelemmel foglalkozó cég, kb nettó 2 milliárd forintos nettó éves bevétellel, kb 30 fő munkatárssal, ebből 7 fő értékesítési menedzser (területi képviselő).
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A területi képviselők tevékenységének realtime monitorozása, ezáltal az ügyfelek felkeresésének optimalizálása, így minimum havi 5% gördülp forgalomnövekedés.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az egyedi fejlesztés során a megrendelő üzletkötői minden látogatás (személyes, telefononos) után rögzítették a vevői megrendeléseket a számlázóprogramjukban. A rendszer számlázóprogrammal történő összekötésével valós időben látható volt, hogy melyik üzletkötő, melyik ügyfélnek mennyit értékesített. Ez alapján a további napokat, heteket az értékesítési vezető megtervezi az értékeytő napját/hetét, melyik vevőt mikor, legalább milyen értékesítési volumennel kell elérnie. Miután a megrendelés bekerült a rendszerbe, látható, hogy teljesült-e az előírt terv, ha nem, akkor annak mi az oka, így az értékesítési vezető tudja motiválni az értékesítőt, hogy az adott időszakra még mennyi bevétel/megrendelés szükséges. A rendszer valós idejűsége miatt akár nap közben is be tudnak avatkozni az értékesítésbe, ha pl. a hónap utolsó napján kell ezt megtenni a terv eléréséhez.