Adatlap


Esettanulmány címe:
Szervert szolgáltatásként
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Növekvő étrend-kiegészítő piaci szereplő, amely on-line és normál üzletekkel rendelkezik, nagy volumenű nemzetközi on-line terjeszkedéssel. Milliárdos forgalmat lebonyolító vállalkozás.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Alapvető üzleti probléma, hogy a dinamikusan növekvő infrastruktúra igényeket miként lehet kiszolgálni költséghatékony, de rendkívül biztonságos módon. A saját informatikai infrastruktúra kiépítéséhez és megtervezéséhez szükséges erőforrások biztosítása rendkívüli nehézséget okoz, nem beszélve arról, hogy mindezt 7X24-ben, hibamentesen, állandó felügyelettel kell biztosítani mind a belső rendszerek mind a on-line elérések tekintetében. Ennek a megvalósítása és fenntartása üzletileg nem kifizetődő saját eszközökön. A mai IT környezetben, a minőségi munkaerő költsége valamint a dinamikus változás kiszolgálásának biztosítása aránytalan nagyságú Opex és Capex költségeket igényel.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A szükséges erőforrások megtervezését követően, napokon belül kiépült az az infrastruktúra, amely teljeskörűen kiszolgálja a belső szolgáltatásainkat valamint a webshopjainkat. Az így képült rendszer akár naponta bővíthető újabb infrastruktúra elemekkel, akár emberi beavatkozás nélkül, miközben 7X24 -es telefonos support és mérnöki felügyelet biztosítja a folyamatos működést. A működési biztonság 99,99% . A fizikai védelmi szintek- a szerverterem megóvásától, a tűzkárokig bezárólag folyamatosan biztosítottak. Ez az infrastruktúra havi díjas szolgáltatásként vehető igénybe, amely tervezhetővé teszi a költségeinket. A megoldás biztosítja, hogy leállások nélkül növekedjen a cég igényeinek megfelelően az infrastruktúra.