Adatlap


Esettanulmány címe:
Medic-car Kft. szervizfolyamatainak optimalizálása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szakmai, tudományos, műszaki tevékenység
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
15 éve Bosch Car szervizként működő 10 főt foglalkoztató autószerviz piaci változást követő átalakulását segítettük szoftverünk bevezetésével.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
2012-ben az autógáz piac jelentős változása miatt, a cég profilja felborult és új folyamatokra volt szükség. Át kellett állni hagyományos autójavítói tevékenységre, melynek javítási jellege teljesen más, mint a gázautó átalakítás volt. Sokkal több ügyfél, új munkák, új folyamatok és egy új rendszer kellett.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A szituációt komplexen kezeltük, így bevezetésre került egy új weboldal, az új tevékenységet hirdetve az új vásárlóközönség felé. Elindítva a tágabb marketing tevékenységet Belső folyamatok kialakítása az egy új vállalatirányítási rendszerrel (előjegyzés kezelés, raktározás, számlázás, weboldali ügyfél igények kezelése). Szerviz oldali applikáció bevezetése a jobb kommunikáció és a nagyobb ügyfél elégedettség érdekében. Rövid időn belül stabilan beállt az ügyfél áramlás és a munkáknak köszönhetően nőtt a cég bevétele.