Adatlap


Esettanulmány címe:
Napi vállalati, ügyviteli folyamatok számítógépes támogatása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Profil: alkatrész forgalmazás és szerviz Felhasználók száma: 10 fő Ügyfelek száma: 20.000, folyamatosan növekvő Termékek száma: 70.000, növekvő Napi dokumentum szám: 100 db
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az alkalmazás feladata a beérkező garanciális vagy nem garanciális javítások nyilvántartása illetve a forgalmazott termékek kezelése. Kimenő rendelés készítés és a garanciális igények és a készlet alapján. A bekérdező termékek státuszának nyilvántartása, a bevételezés során a kimenő igények alapján a termék raktár/foglalás intelligens szétosztása. Az elvégzett javítások vagy vásárlások számlázása. A termékek kezelése, ellenőrzése vonalkód alapján, saját vonalkód nyomtatás, kezelés. Termék árak nyilvántartása több devizanemben. Beszállító szintű termék kezelés. Általános és ügyfél specifikus kedvezmény rendszer (6 szintű). Ügyfélhez tartozó igény, foglalás logika kezelés. Éves árlista import lehetőség. Általános és cég specifikus felhasználói szintű jogosultsági rendszer. NAV kompatibilis számlázás, automatikus NAV regisztráció. Adat export külső könyvelő rendszer részére. Lekérdezési/analitikai modul. Egyedi adat tartalom és szűrési paramétereket tartalmazó lekérdezések készítése, jogosultsághoz kötött futtatás. Az alkalmazás által használt összes törzsadat egy logika alapján történő kezelése. Jogosultsághoz kötött kezelés, lekérdezés, gyors szűrők, export (Excel, pdf). Lekérdezési/analitikai modul. Egyedi adat tartalom és szűrési paramétereket tartalmazó lekérdezések készítése, jogosultsághoz kötött futtatása.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Egyedi fejlesztésű desktop alkalmazás, amely az ArtVisual moduljaira épül, mint például törzsadat kezelés, számlázás. Az alkalmazás hálózatban működik, minden felhasználó a saját jogosultsági szintjén és vizuális igényei alapján használja a programot. Az alkalmazásban implementálásra került egy kiforrott üzleti logika, ahol minden munkatárs csak a saját feladat körének megfelelő műveletet végzi és végezheti. Így például egy szervizes kolléga csak az adott munkalap készre jelentési státuszáig kezeli a szerviz modult, a szerviz vezetője a készre jelentett gépeket átnézni, igény esetén további műveleteket végez, majd továbbítja a számlázásnak. A termék rendelést a szervizes kollégák igényei és egyéb készlet információk alapján az anyaggazdász végzi. Az anyaggazdász végzi a termékek bevételezését, szoftveres segítséggel a bekérdezett termékek szétosztását rendelésre vagy raktárkészletre. Az alkalmazásban a vezetői kimutatások mellett megvalósításra került a szervizes kollégák informálását/ösztönzését segítő vizuális elem, amely azt mondja meg, hogy napi/heti/havi bontásban mennyire rentábilis a munkájuk, személy szerint mennyi gépet kell ahhoz megjavítani, hogy a cég működőképes maradjon.