Adatlap


Esettanulmány címe:
Hatékony webáruház üzemeltetés, azaz hagyományos nagykerből online vállalkozás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ruházati termékekkel foglalkozó nagy és kiskereskedő cég. Éves árbevétele 2MRD forint felett volt. A pandémia alatti időszakban az offline boltok bezárása miatt a márkáknak külön webáruházakat készítettek és üzemeltettek. A webáruházak költséghatékony működtetésében és a több webshop által létrejött szinergiák hatékony felhasználásban kértek támogatást.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Tanácsadáson és oktatás sorozaton keresztül bemutattuk a hatékony webáruház működtetés minden elemét a professzionális árufeltöltéstől a gyors logisztikáig bezárólag. Minden tevékenységhez segítettünk meghatározni a megfelelő erőforrásokat és a mutatószámokat, amellyel az adott terület mérhető. Külön foglalkoztunk az online marketing csatornáktól várható teljesítményekkel, azok hatékony felépítésével és mérésével.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A bevezetést követően az ügyfél tudatosan tervezett költségeket az online boltokhoz és pontosan követhetővé váltak az eredmények, hamarosan a márkashopok önfenntartóvá és egyenként eredmény termelővé váltak.