Adatlap


Esettanulmány címe:
Máytás-templom modernizálása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
művészet, szórakoztatás, szabad idő
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Mátyás-templom Magyarország leglátogatottabb turista látványossága és leghíresebb temploma. A templom a hagyományos egyházi funkciók mellett kiemelten foglalkozik a látogatók és turisták vendéglátásával, szórakoztatásával. Múzeum, toronylátogatás, koncertek és ajándékbolt is a szolgáltatásai között találhatóak.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Budapest látképének szerves és meghatározó részeként mindig is fontos volt, hogy minden nemzetiségű látogatóiknak megfelelő minőségi szolgáltatások nyújtsanak. A modern technika bevezetése mindig is közel állt az egyházhoz, ezért elérkezettnek látták az időt, hogy a szolgáltatásaikat modernizálják a legújabb technológiák bevezetésével. Az ügyfél céljai a következőek voltak: - Beltéri lokalizáció alapú modern tárlatvezető mobilalkalmazás bevezetése - Új minőségi WiFi szolgáltatás a templom és múzeum területén - Kártyás jegyértékesítés központi rendszeren keresztül - QR kódos beléptetés - Új látogató központú weboldal - Webshop bevezetése - Központi adminisztárciós weboldal kialakítása Ezen komplex feladatokra egy IT szolgáltatót kerestek, akik valósan a legmodernebb szolgáltatásokat tudják számukra leszállítani.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Társaságunk minden igényre az elérhető legmodernebb megoldásokat fejlesztette le. A legtöbb esetben teljesen egyedi technológiák kiválasztásával sikerült meggyőzni Ügyfelünket, hogy a komplex rendszer kivitelezésére az EnITLab Kft és a gondosan kiválasztott partnerei a megoldás. A mobil alkalmazás alapú tárlat- és idegenvezető megoldásunkhoz közel 100 beltéri jeladót telepítettünk, teljesen beillesztve a patinás környezetbe, illeszkedve a templomi lehetőségeihez. 4-5m pontosságú beltéri lokalizáció a legnagyobb ilyen jellegű telepítés közép- és Kelet-Európában. A látogatók térképes tájékoztatása mellett, hasznos információkat, multimédia anyagokat, jegyértékesítést, játékokat, eseménynaptárt stb. funkciókat is megtalálnak a mobil alkalmazásban, így téve teljessé a tájékoztatás, szórakoztatás célokat. A rendszer tovább előnye, hogy minden adatot biztonságosan (GDPR megfelelőséggel) tárolunk és elemzünk, melyekből statisztikák, riportok kérhetőek le és egyedi hőtérképes megoldásunkkal akár élőben láthatóak az egyes területeken a látogatók aktuális száma. Ezen adatok új lehetőséget biztosítanak az üzemeltetés számára a kontrol növelésére vagy éppen a tájékoztatás minőségének javítására. A teljesen egyedi fejlesztésünk sikeresen bevezetését a kiváló minőségi általunk megtervezett WiFi hálózat is támogatja, mely mögött kimagasló minőségi kontroller és tartalomszűrő is található a biztonságos és szabályozott használat érdekében. A központosított jegyértékesítés, nyitvatartás és eseménynaptár információk összekötésbe kerültek a meglévő fizikai jegyértékesítő állomásokkal, pénzügyi rendszerekkel és az új weboldallal. Ennek támogatásra kialakítottuk a Múzeum operációs rendszernek hívott egységes adminisztráció lehetőségét, mely egyedülálló a térségünkben. Integrálhatóságunk, fejleszthetőségünk és a folyamatos kutatás adja erősségét megoldásainknak, az egyedi és jövőbemutató technológiák mély ismeretének köszönhetően.