Adatlap


Esettanulmány címe:
Logisztikai szoftver bevezetése
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
szállítás, raktározás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A iLogistic Kft. 2006-ban alakult azzal a céllal, hogy teljes körű nyomtatványlogisztikai megoldást ajánljon Megbízóinak. Tevékenységi körük kezdetben a nyomtatványlogisztikára összpontosult, melynek keretében bankok és biztosító társaságok váltak partnereikké. A iLogistic rövid időn belül a magyarországi pénzintézetek elismert logisztikai partnerévé vált. A kezdeti évek során bebizonyosodott ,hogy egyedi szoftvert kell fejlesztenünk az eredeti amerikai logisztikai szoftvert és az eljárástechnológia helyére, ezzel egy Magyarországon korábban alig elérhető, speciális szolgáltatási képességet hoztunk létre.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Nem létezett olyan elérhető logisztikai folyamatokat támogató szoftver megoldás mely képes lett volna az összes ismert webshop motort összekötni a számlázó ( szamlazz.hu, billingo ) és szállítmányozási rendszerrel ( GLS, FoxPost, MPL, Csomagküldő, stb. ). A szoftver támogatja a szedési rendeket, és irányítja a csomagoló munkatársak mindennapjait. Volt hogy havi 43 000 csomag összekészítését és kiszállítását felügyelte a rendszer.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az iLogistic Kft, területén második legnagyobbá vált a webshop logisztikai piacon. Idei évben bevételük meghaladta az 1 Mrd forintot, mely szoftverünk alkalmazása előtt 340M forint volt. Természetesen ez nem csak szoftverünknek köszönhető de elmondható,hogy a szoftvernek hála egyre több ügyfelük van és egyre több csomagot tudnak naponta kezelni.