Adatlap


Esettanulmány címe:
Belföldi ekereskedelemmel foglalkozó 6 fős cég
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Online értékesítéssel foglalkozó webáruház évi 200 millió ft árbevétellel. Elsősorban elektronikai és egészségügyi termékeket értékesítenek. 150 négyzetméteres raktárral rendelkeznek és egy címkenyomtatóval és napi 500 rendelést készítenek össze. Alkalmazottak száma 6, 3 ügyfélszolgálatos és 3 raktáros kolléga.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A webáruház számára szükség volt egy olyan ERP rendszerre, amely rövidített és egyszerűbb megoldásokkal, meggyorsítja a belső munkafolyamatok és tevékenységeket, Cél az OKOS ügyvitel lecserélésre. A magyar piacon lévő informatikai cégek megoldásai nem voltak számukra megfelelők: túl bonyolult, költségesek és lassúak. - az árubeszerzést - raktározást - számlázást - a futárszolgálatokkal való közvetlen automatizált kapcsolatot létesít - több webáruház közötti közvetlen kapcsolat alakít ki akár egy közös egységes terméklistával - beérkezett utánvételek ellenőrzését
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Új rendszer bevezetése segítségével, a következő előnyöket érték el: - Azonnali címkenyomtatás a rendelésekhez - Futárszolgálati szerződés módosítás esetén új vagy több futárszolgálat azonnali integrációja, - Azonnali készlethiányok kinyerése - Egyszerű raktárkezelés - Webáruházak egy darab egységes rendszer alatt való kezelése - Új kollégák akár pár órán való betanítása - Rendelések feldolgozása pillanatok alatt - Azonnali bevézeteleések A jelenlegi 6 darab kolléga helyett 3,5 emberrel végzik el ugyan azt a mennyiségű munkát. Rengeteg adminisztrációs munkát megspórolnak, és drasztikusan csökkentek a hibázási lehetőségek is