Adatlap


Esettanulmány címe:
Komplex tartalomgyártás, márkaépítés egy hazai kisvállalkozás számára
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
oktatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ügyfél oktatással, képzésekkel, előfizetéses rendszer üzemeltetésével foglalkozik, a női célcsoportra fókuszálva. Árbevétele 2020-ban 29m Ft, 2021-ben 70m Ft. A járvány hatására felerősödött az online közösségek iránti igény, ezt a szituációt kihasználva építettük fel a vizuális kommunikáció részeit. A közös munka során nyújtott szolgáltatások: - stratégiai tanácsadás, márkaépítés - videó készítés, youtube csatorna menedzsment - TikTok csatorna elindítása
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az ügyfél elsődleges problémája az erőforrás hiány volt. Minden cég tisztában van azzal, hogy a lehető legtöbb platformon érdemes lenne kommunikálnia, de jellemzően nem tudják hogy mit és hogyan kéne kommunikálni, illetve ha tudják, akkor pedig kérdés, hogy az erőforrást házon belül, vagy házon kivül oldják meg.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az ügyfélnek a komplex márkaépítés hatására az árbevétele 2,2x -ére nőtt, a YouTube csatornájának felhasználói száma 2500-ról 12.000 feliratkozóra nőtt, a videók több, mint 900.000 megtekintést generáltak. A csoport előfizetőinek száma 300-ról kb 1.000 főre emelkedett 2 év alatt.