Adatlap


Esettanulmány címe:
Vidéki Vállakozás Távoli Rendszertámogatás Megvalósítása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Sátoraljaújhelyi szervizünktől 30 Km-re lévő Dókaholding Zrt. Karcsai telephelye. Több tevékenységgel foglalkozó cég. Mezőgazdasági tevékenységeket, könyvelő irodát, valamint gépjármű szervizt és ehhez kapcsolódó vizsgaközpontot működtetnek. Ennek megfelelően több számítógépes hálózatot működtetnek. Többek között folyamatos kapcsolatban állnak a Közlekedési Felügyelettel is, a gépjármű vizsgáztatások miatt.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A számítástechnikai rendszerük elavult volt, az egymástól távolabb álló épületekben elszigetelve használták a számítógépeket és nem volt kapcsolat a különböző részegységek között. Ha valamilyen számítógépes problémájuk volt, alkalmanként hívtak szervizeseket az egyedi problémák megoldására, esetenként mindig kiszállási díjat és eseti díjakat fizettek érte. Volt amikor napokat kellett várni, amíg egy szervizes ki tudott autókázni a Sátoraljaújhelytől kb 30 km-re lévő településre. A faluban ott nincs megfelelő szakember sem olyan cég aki ezt a feladatot el tudná látni.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Miután cégünket megkereste a Dókaholding Zrt. ügyvezetője, és megbízott minket a rendszerük folyamatos felügyeletére és új rendszer kiépítésére, havi karbantartási szerviz szerződés keretében, felülvizsgáltuk a rendszerüket. Új számítógépeket szoftvereket telepítettünk a telephelyükre, összekötöttük a különböző szakterületeket hálózat bővítéssel, hogy egymás között is megfelelő legyen az információ áramlás és ne azzal kelljen nekik az időt tölteni, hogy az épületek között járkálnak, ha valami információra van szükségük. Egy központi NAS adatbázis szerver lett kialakítva az adatbázisok mentésére, amit megfelelő jogosultságokkal el lehet bárhonnan érni. A szervizszerződésünk alapján beállítottunk egy távoli elérést is, amivel bármilyen probléma esetén azonnal rá tudunk nézni a szervizünkből is a rendszerükre, és azonnali segítséget tudunk nyújtani az aktuális problémájukra. Ezáltal nem kell napot vagy napokat várniuk arra, hogy egy külső szervizes kiszálljon a telephelyükre. Hiszen amikor pl. a gépjármű vizsgaközpontjukba probléma adódik a vizsgáztatáshoz szükséges számítógépükkel, mi azonnal tudunk tudunk reagálni a hibára és megoldást nyújtani arra. Ezzel a komplex megoldással, időt és pénzt takarítottunk meg a Zrt-nek és a folyamatos felügyelettel biztosítjuk a zökkenőmentes működésüket.