Adatlap


Esettanulmány címe:
Windows 10 és Office 365 mobil iroda bevezetés
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
kereskedelem, gépjárműjavítás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Kereskedelmi cégnél csoportmunka környezet kialakítása nagykapacitású levelezőfiókokkal, Windows 10 munkakörnyezet bevezetésével.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A fokozott levélforgalomból adódóan a közös levelezőfiókok folyamatosan beteltek, így a napi munkát akadályozták. További problémát okozott a csoportmunka szoftverek hiánya. Ezek nélkül a menedzsment csak nagyon nehezen tudta összehangolni a csapatuk tevékenységét. Ezt a helyzetet lehető legkorszerűbb technológia bevezetésével oldottuk fel.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az Office 365 alapú mobil iroda megoldás bevezetésével jelentős költségcsökkenést értünk el, és javítottuk a Cégcsoport hatékonyságát. A menedzsment a bevezetés után - közös naptár, feladatkiosztás, erőforrások dedikálása, stb -, sokkal hatékonyabban tudta megszervezni az alkalmazottak munkáját. Komoly hasznot hozott az ún. time management bevezetése is. Természetesen már a projekt elején orvosoltuk a kialakult tárhely problémákat.