Adatlap


Esettanulmány címe:
Bútorbolt új weboldalának elkészítése, és online marketing stratégia kialakítása
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
információ, kommunikáció
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Több áruházzal rendelkező bútorbolt, és bútor gyártásban jártas cég. Különálló, rendezett raktárokkal, és üzlethelyiségekkel rendelkező cég.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Teljesen új arculat, weboldal és online marketing stratégia kialakítása az offline marketing megoldások helyett, amelyek már nem hozták a várt eredményt hosszú ideje.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Wordpress alapú weboldal készítése, speciális pluginekkel ellátva, teljes marketing szöveg írással és áru készlet frissítéssel. Online marketing stratégia alapja a Google Adwords, Facebook és egyéb megoldások. Az első fél évben kitűzött célok maximálisan teljesítve lettek, sokkal több vásárló tekinti meg személyesen a kínálatot, illetve a lapra szerelt bútorok kiszállításos kereskedelme is bevezetésre került a megnövekedett igények miatt.