Adatlap


Esettanulmány címe:
NormaX Termelési rendszerünk bevezetése Fejér megyei üzemben
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Lézervágás, alkatrészgyártás és porfestés piacán jelenlévő 70 főt foglalkoztató magyar tulajdonú vállalkozás. A megrendelői környezet a kisebb vállalkozásoktól a multinacionális vállalatokig terjed.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az egyszerre 20 költséghelyen zajló termelés irányítására, szervezésére és nyílvántartására keresett a vállalkozás megoldást. A cél az volt, hogy a rendelések, a határidők nyílvántartása, a szállítólevél és számlázás, illetve a dolgozók munkájának nyílvántartása egy rendszeren belül legyenek kezelve ahol a hozzáférések, feladatok és felelősségek pontosan szabályozottak.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A NormaX Termelési rendszer megoldást nyújt az ajánlatadástól, a beszerzésen át, a rendelésnyílvántartásra, az ütemezésre, a gyártáskövetésre, a készletkezelésre, az utókalkulációra, a szállítólevélre és a számlázásra. A cég teljes belső adminisztrációját a rendszer kezeli. A rendelések állapotáról a vezetőségnek és a cég minden területe számára naprakész információval szolgál a rendszer. A rendszer bevezetésével a folyamatok áttekinthetőbbé váltak, a gyártás és az adminisztráció is hatékonyabbá vált.