Adatlap


Esettanulmány címe:
Digitális Ügyféldialógus bevezetése az autószervizekbe
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Főleg a járműszervizelésben tevékenykedő kis és középvállalkozások számára ajánljuk ezt a piacon egyedülálló innovatív szoftvert.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Sajnos Magyarországon az autószervizek megítélése nem túl kedvező. Ezért a szervizeknek mindent el kell követni, hogy értékesítsék szolgáltatásait. Ehhez azonban meg kell teremteni a szerviz és az Ügyfél közti bizalmat. Mert ha ez megvan, akkor lényegesen könnyebb elfogadtatni az Ügyféllel a javítási tételeket. A szerviz célja, hogy a lehető legtöbb hiányosságot felfedezze a járművön és ezeket lehetőség szerint minél jobban értékesítse.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Azoknál a szervizeknél melyek még nem alkalmaznak ellenőrző listákat, a nyereség többszöröse az addigiaknak. Mivel a mi szervizünk már eddig is alkalmazott az ellenőrző listákat papír alapon, ezért a többlet nyereség a mi esetünkben csak 70% -os lett. Ehhez a program megvásárlásán túl azonban szükség van a szisztematikus használatra is, mert csak így tudjuk az ebben rejlő lehetőségeket kiaknázni. Program lényege, hogy teljesen internet alapú a vizsgált járművek értékelései, hibái bármikor visszakereshetőek, így elkerülhetőek a későbbiek során a visszaélések. Világosan lehet látni, hogy az adott járművet ki ellenőrizte, milyen hibákat fedeztek fel, és azt, hogy ezeket az Ügyfél kérte-e megjavítani vagy sem, esetleg függőben van-e az adott javítás? Program további előnye, hogy értékelni is tudjuk a szerelők teljesítményét a felfedezett és értékesített javítások tekintetében. Ezekről pontos statisztika áll rendelkezésre.