Adatlap


Esettanulmány címe:
Komplex egészségügyi informatikai megoldások a Kardirex Egészségügyi Központban
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A Kardirex Egészségügyi Központ a térség legnagyobb magán-egészségügyi intézménye. 1996 óta élen jár a foglalkozás-egészségügy és a szakrendelések terén. A járóbeteg-szakellátást háziorvosi szolgálat, egészségpénztár, patikai és egynapos sebészet egészíti ki.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A szerteágazó szolgáltatások miatt a Kardirex Egészségügyi Központban olyan integrált vállalatirányítási rendszerre volt szükség, ami minden típusú, magán és TB finanszírozott ellátást megvalósít, mindemellett nagy hangsúlyt fektet a CRM és VIR funkciókra is.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Cégünk olyan megoldást dolgozott ki, mely egy rendszerben ötvözi a házi, üzemi és magán ellátással kapcsolatos adminisztrációt és hatékonyan segíti a vezetőség munkáját a controlling és döntéstámogatás terén.