SKC-Solution Kft.

SKC-Solution Kft.

Bács-Kiskun megye, Baranya megye, Békés megye, Borsod-Abaúj-Zemplén megye, Csongrád megye, Fejér megye, Győr-Moson-Sopron megye, Hajdú-Bihar megye, Heves megye, Jász-Nagykun-Szolnok megye, Komárom-Esztergom megye, Nógrád megye, Pest megye, Somogy megye, Szabolcs-Szatmár-Bereg megye, Tolna megye, Vas megye, Veszprém megye, Zala megye, Budapest

Cégbemutató

Eszközkereskedelem:
Az SKCSTORE weboldalon jelenleg több mint 23 ezer termék érhető el, melynek 60 százaléka raktárról szállítható. A kiszállítás az egész ország területére kiterjed, míg értékesítő kollégáink telefonon, de akár személyesen is a rendelkezésükre állnak. Egyes termékek esetén viszonteladó partnereinknek partner árakat biztosítunk, míg a nagyobb darabszámú termékajánlatok, közbeszerzések esetén egyedi kedvezményeket is adunk. Az irodaszerek, higiéniai termékek szállítására szakosodott üzletágunk két cégcsoportból áll, mivel 2016. év elejétől felvásároltuk a GPS Higiénia vállalatot, így az átvett infrastruktúra, szállító gépjárművek és logisztikai csapatunk tovább bővülhetett. Országosan négy irodával és több saját raktárral is rendelkezünk, illetve a szoros partneri együttműködéseink során alvállalkozóink raktáraival és készleteivel is gazdálkodni tudunk.
Cégünk ezen kívül mára már több mint 22 000 féle projektorhoz forgalmaz gyári vagy utángyártott projektor lámpát és alkatrészeket, erre külön web áruházat is felépített. Az ingyenes szállítás raktári készlet esetén 1-2 munkanap, míg a ritkábban keresett izzókat 1 héten belül tudjuk szállítani. Kérje testre szabott ajánlatunkat! www.izzoexpress.hu
KEF - Közbeszerzés:
Az SKC-Solution Kft. közbeszerzési üzletágának fő tevékenysége a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatósággal (KEF) kötött központosított közbeszerzési keret megállapodások alapján az államigazgatási megrendelők kiszolgálása. Az SKC-Solution Kft. konzorciumtagként ez év novemberétől keret megállapodásokkal rendelkezik (az SZGR2015) mind a 6 részteljesítési körében. Konzorciumtagként az AVTEK interaktív táblákat, az AVTEK interaktív érintőképernyőket és a Legamaster interaktív érintőképernyőket első kézből, hazai/gyártói forgalmazóként a Közbeszerzési és Ellátási Főigazgatósággal (KEF) kötött központosított közbeszerzési keretmegállapodások alapján az államigazgatási megrendelők részére tudjuk szállítani.
Konzorciumi partnereink segítségével az informatikai beruházások során továbbra is rendelkezésükre tudunk állni, erre már nagy referenciákkal is rendelkezünk a korábbi SZGR2013 kapcsán. Együttműködő partnereink segítségével kiemelt partnerként tudjuk a Samsung interaktív termékeket, megoldásokat és az Infocus projektorokat, kiegészítőket is szállítani az SZGR2015 során.
KEF árlisták itt: http://skcstore.hu/egyeb/letoltes/pag_letoltes.aspx
Kérjük a beszerzések során keressék fel a területileg illetékes kollégáinkat és személyes tanácsadással segítjük beszerzési munkájukat.
Szerszámgép, egyéb gépkereskedelem - fejlesztés.
2015 évtől gépforgalmazóként a gyártás segítő eszközöket is szállítjuk, legyen szó gépsorról, csomagoló vagy feliratozó gépről, de akár szállító eszközöket is. 2016 évtől az SKC-Solution Kft hivatalos MITSUBISHI partner és rendszer integrátori szerződést kötött, melynek segítségével első kézből teljes körű automatizálási megoldásokat is tudunk kínálni. A gyártás folyamán számos olyan területen lehet szükség robotizálásra, automatizálásra, amire az egyik legmegbízhatóbb és leggyorsabb technológiával a MITSUBISHI szolgálhat. Bővebben itt!
SKC-Solution Kft. 1036 Budapest, Árpád fejedelem útja 79. webshop@skc.hu www.skcstore.hu
Kiemelt partnerkezelés:
Cégünk több ezer terméket forgalmaz, de több gyártó esetében kiemelt képviseletként is dolgozunk a 2014-es év végétől. Az együttműködés során kiemelt figyelmet szentelünk a megbízhatóságra, szakmai támogatásra, kiegészítő képzésekre és kiemelt kedvezményekre. Bővebben! Igény esetén partnereink, illetve kiemelt partnereink részére külön webáruházat is fejlesztünk.
Szerviz tevékenység:
Vállaljuk továbbá interaktív eszközök, projektorok, vetítővásznak, notebookok, tabletek, monitorok és nyomtatók javítását is. Vidéki szervizeink árai sokszor töredéke a fővárosi szakszervizek díjainak.
Informatika:
Cégünk informatikai hátterének köszönhetően vállaljuk iskolák, intézmények, cégek vagy vállalatok részére a rendszergazdai tevékenységeket is, legyen szó hardveres vagy szoftveres környezet tervezéséről, szállításáról, kialakításáról vagy hibaelhárításáról. Az egyedi szoftverfejlesztések kapcsán is szívesen állunk rendelkezésükre. Szoftver kis és nagykereskedelem.
Projektor izzók:
Cégünk több mint 22 000 féle projektorhoz forgalmaz gyári vagy utángyártott projektor lámpát. Az ingyenes szállítás raktári készlet esetén 1-2 munkanap, míg a ritkábban keresett izzókat 1 héten belül tudjuk szállítani. Kérje testre szabott ajánlatunkat!

Cégünk, az SKC-Solution Kft. látja el a Delta Electronics hivatalos magyarországi képviseletét. A Delta cégcsoportot 1971-ben alapították és mára már vezető szerepet tölt be az elektronikai gyártói piacon. Főként az elektronikai cikkek áramellátását elősegítő eszközöket gyárt és forgalmaz az ázsiai, európai és amerikai piacon, amit így első kézből, forgalmazóként tudunk a partnereink részére szállítani. Palettájukon szerepelnek a kivetítő-megjelenítő eszközök is, kiemelten a LED falak.
Elkötelezett hívei a környezetbarát és minőségi megoldásoknak, termékeiket is e filozófia szerint készítik. Számos referenciájuk is ezt mutatja, miszerint elkötelezettek az innovatív megoldások felé. Piaci növekedésük töretlen, melyet az alábbi grafikon is igazol:
A Delta ezen kívül a világ vezető tápegység gyártója, mind a telekommunikáció mind az IT területén. Megbízható, kompakt és nagy hatékonyságú töltőket gyártanak környezetbarát koncepcióval, ami eredményezi az évi 80 millió darab adapter gyártását. Mindezek mellett segítik az egészségügy fejlesztését is innovatív megoldásaikkal. Orvosi műszerek gyártásában is növekedő tendenciát mutatnak.
Képzés, oktatás:
Az SKC Development üzletága akkreditált képzésekkel egészíti ki szolgáltatásainkat, míg az SKCSTORE Solution üzletága interaktív tábla és szavazó szett szakirányú képzéseket is tart, illetve szoftveres hibaelhárításokat is vállal.

Esettanulmány

A vállalkozás, ahol bevezetésre került az általunk fejlesztett EUROPROOF© ügyviteli rendszer, egy Szegeden működő 25 főt foglalkoztató elektronikai alkatrészeket gyártó cég. A vállalkozás 1991-ben alakult jelenleg az árbevétele 250 millió forint felet van. Az évek során komplex ügyviteli rendszert nem használt, a számlázás és az ehhez kapcsolódó tartozás kezelésen kívül más rendszert nem vezetett, a folyamatait Excel táblákban vezette és tartotta nyilván. A működés során láthatóvá vált, hogy ekkora létszám és megrendelés állomány mellett a cégnek szüksége van egy olyan komplex rendszerre, ami egy helyen kezeli a cég értékesítése, beszerzése, pénzügyi bizonylatait és a gyártási folyamatokat is le lehet követni vele.
A vállalkozás egy telephelyen végzi a tevékenységét, de ezen a telephelyen több raktárt tart nyilván. A vállalkozásnál mind az adminisztratív folyamatok, mind a gyártási folyamatok nem voltak letisztázva, nem voltak automatizálva. A bizonylatokhoz tartozó dokumentumok nem voltak egységesek, különböző formában és tartalommal lettek kiállítva. A folyamatok során nagyon sok feljegyzés, bizonylat keletkezett papír alapon, melyek a nagyszámuk miatt kezelhetetlenek és átláthatatlanok voltak. A cég a nyilvántartásait Excel táblában vezette, ami nem volt naprakész. Mindig a papír bizonylatok feldolgozottsága szerinti értéket tartalmazta. Ez által a vállalkozás nem vezetett naprakész készletnyilvántartást, ezért mivel a gyártás során felhasznált anyagok nem kerültek készletezésre gyakran előfordult, hogy a gyártáshoz szükséges alapanyagok nem álltak rendelkezésre.

Mivel nem voltak pontos kimutatások, a gyártáshoz használt alkatrészek granaciális nyomon követése nem volt megoldva.

25 alkalmazottnál már nehéz volt megoldani pappír alapon a vizsgák, engedélyek kezelését, esetleges elévülésüket. Nem volt megoldva a szabadságok, és a helyettesítések kezelése.

A kiállított számlákhoz nem lehetett pénzügyi teljesítést rögzíteni, a beszerzési számlák csak papír alapon tárolódtak, így a vállalkozás kintlévőségeink, tartozásainak aktuális állapotáról a vezetők nem kaptak képet.

A könyvelés a bizonylatokat manuálisan rögzítette, így többször lépett fel adatrögzítési probléma is.

A vállalkozás szerette volna a komplett üzletmenetét egy rendszerben kezelni, a gazdasági folyamatokat, értékesítést, beszerzést is áttekinthetővé tenni. Fontos szempont volt, hogy ezen az egy rendszeren belül a gyártási tevékenységet is kezelni lehessen.

Társaságunk az általunk már több mint 10 éve fejlesztett EUROPROOF© ügyviteli rendszert ajánlotta és vezette is be a vállalkozásnál. Ez a rendszer magában foglalja a cég mindennapos adminisztrációjához szükséges modulokat úgymint, beszerzés, értékesítés, készletgazdálkodás, HR, pénzügy és kontrolling funkciót. Ezek az elemek mind, ha az ügyfél kéri, fejlesztéssel bővíthető, módosítható, az ügyfél kérésének és a gyakorlati működésnek megfelelően testreszabható. A fenti modulokon kívül az EUROPROOF© ügyviteli rendszer a gyártás modult is tartalmazza, amivel ütemezhetővé válik a gyártás, áttekinthető a szükséges alapanyagok mennyisége, valamint hogy ezek az alapanyagok rendelkezésre állnak-e.
Társaságunk ezt a rendszert két ütemben vezette be ennél a vállalkozásnál. Az I. ütemben az adminisztrációhoz szükséges modulok lettek bevezetve a vállalkozásnál. A bevezetés után 3-4 hónapra cég naprakészen vezette, ajánlatait, megrendeléseit. A költség számlák kifizetése zökkenőmentessé vált, nem maradt el a számlák kifizetése. Lényegesen csökkent a kintlévőség összege. A raktár készlet kezelés is napra kész lett, követhetővé vált, hogy melyik raktárban milyen és mennyi készlet áll rendelkezésre. II. ütemben a gyártás került bevezetésre. Itt a már meglévő rendszerünket a vállalkozás profiljának megfelelően átdolgoztuk. A fejlesztés során a rendszer alkalmassá vált, hogy a vállalkozás gyártási folyamatát lefedje. A rendszer bevezetése után a gyártásban csökkent a gyártásra fordított idő, hiszen a gyártási modul összekapcsolásra került a készletgazdálkodással, ezért jobban ütemezhetővé vált a gyártás. Valamint ezzel a modullal a vállalkozás pontos képet kapott arról, hogy mennyi az egy gyártmányra jutó bekerülési érték.
A rendszer bevezetése kapcsán elmondható, hogy a kezdeti adminisztrációs nehézségek után, az EUROPROOF© ügyviteli rendszer a vállalkozásnál meghozta a kívánt eredményt. Átláthatóvá vált a vállalkozás működése és kisebb adminisztrációs teher keletkezett.