Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

Europroof© – Beszerzés, logisztika modul

(SKC-Solution Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

Ára: 280 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 210 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás)

Telepítés helye

Telepített szoftver

Az Europroof© ügyviteli rendszer Beszerzési és logisztikai moduljával a telephelyek, raktárak és különféle bizonylatok segítségével a teljes logisztikai folyamat lefedhető a beszerzési igény felmerülésétől az értékesítésig.

Az Europroof© ügyviteli rendszer Beszerzési és logisztikai moduljával a telephelyek, raktárak és különféle bizonylatok segítségével a teljes logisztikai folyamat lefedhető a beszerzési igény felmerülésétől az értékesítésig. Az Europroof© ügyviteli rendszer Beszerzés logisztika modulja a beszerzés folyamatához kapcsoló törzsadatok, bizonylatok adminisztrálásán túl, a kívánt rendelkezésre álláshoz szükséges raktárkészlet fenntartásához, valamint a beszerzés optimalizálásához nyújt segítséget. Lehetőség van különböző típusú szállítói áru-, költségszámlák, szállítólevelek, illetve ajánlatok, megrendelések rögzítésére. A modul másik alapvető feladata az értékesítési folyamatok teljes értékű leképezése, a szükséges bizonylatok és nyomtatványok elkészítése. A funkció a vevőknek küldött kimenő ajánlatok, bejövő megrendelések, kimenő szállítólevelek-számlák elkészítésére, kezelésére szolgál. A modul a beszerzés és az értékesítés mellett a készletgazdálkodást is magában foglalja, e funkció segítséget nyújt pontos raktárkészlet nyilvántartására telephelyenként és raktáranként, bizonylatok segítségével nyomon követhető a készletmozgás, raktárak közötti átadás-átvétel. A rendszer bevezetése után minden esemény azonnal közvetlenül a szoftverbe kerül rögzítésre, ezért mindig, minden időpillanatban aktuális képet kap a vállalkozás pillanatnyi állapotáról. A hatékony folyamatkezelésnek köszönhetően az adminisztrációra fordított idő jelentősen csökkenhet, így mindenki azzal az értékteremtő folyamattal tud foglalkozni, ami valójában a feladata. Az esetleges vadhajtásokat az aktuális információknak köszönhetően gyorsan, és hatékonyan tudja kezelni az arra hivatott vezető, így nő a cég hatékonysága, termelékenysége. Termékünket a gazdasági élet minden szereplőjének ajánljuk, hiszen felépítése miatt egyszerűen testreszabható.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban