Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

TPSAdmin

(TopNet Magyarország Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

próbaidőszak (min. 2 hónap)

Két hónap ingyenes tesztelés

Ára: 1 341 120 Ft (éves díj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 1 207 008 Ft (éves díj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Munkafolyamat irányítás , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Referenciák

1

információ, kommunikáció
Berotel Networks Kft.

Modulrendszerű, egyszerűen kezelhető digitális KTV/Internet fejállomás monitorozó, vezérlő szoftver, mellyel minden funkció egyben kezelhető a megrendeléstől a számlázásig!

Több, mint 8 éves fejlesztés, tesztelt, kipróbált rendszer. A program kezelése nem igényel speciális ismereteket. Nincs szükség hosszú időre, hogy könnyedén használni tudja. Egy néhány órás képzéssel és gyakorlással - melyet biztosítunk -, elsajátítható a TPSAdmin rendszer kezelése. Az elektronikus ügyfél-adminisztrációnk legnagyobb előnye a gyorsaság és az egyszerű kezelhetőség. Minden webes felületen fut, így egyszerre többen is dolgozhatnak ugyanazon az ügyfélállományon. Egy ügyfélhez több végpont is kapcsolható, ezáltal lerövidül az ügyfél-adminisztráció. Az adatbázis feltölthető bármilyen másik elektronikus adatbázisból is akár. Így az sem jelent gondot, ha Ön már más elektronikus módon kezeli ügyfeleit. Könnyen elkészítheti több ezer vagy akár több tízezer kábeltévé és internet szolgáltatást igénybe vevő ügyfelének a számláját is. A kintlévőség-kezelés hatékony megoldást jelent a pénzügyi problémák kapcsán.De nem csak a készpénzes, a csekkes vagy az átutalásos számlák kezelése egyszerű, hanem a csoportos beszedés elkészítése is. A rendszer nem statikusan bevitt adatokkal dolgozik, hanem saját maga keresi ki a számlázni kívánt tételeket. A számlák generálása közben a TPSAdmin elkészíti a csoportos beszedéshez szükséges állományt is, melyet csak a bankjának kell továbbítania és máris kész.A megrendeléstől a számlázásig - szinte automatikusan zajlik a folyamat. Nem kell energiát és időt (és ezzel pénzt) fektetnie abba, hogy átkonvertálja az adatbázist, vagy egyesével átmásolni az ügyfeleket és adataikat egy számlázó programba. Itt mindezt néhány másodperc alatt pár kattintással elintézheti. És ami itt a lényeg, hogy ezáltal drasztikusan csökkennek a hibás számlák és ezzel együtt a számlaproblémák. Környezetbarát módon nem kell papír alapon rögzítenie és nyilvántartania a hibabejelentéseket. Felviheti az ügyfelektől érkező hibákat, feladatokat.Lehetősége nyílik munkalapot nyomtatni, valamint visszamenőleg nyomon követni a hibaelhárítást vagy a kiadott feladat elvégzését. Ezzel a lehetőséggel a számlázóprogramon túl, egy funkciókban gazdag telekommunikációt, internet-, és kábeltelevízió szolgáltatást kezelő vállalatirányítási rendszer is elérhetővé válik a felhasználók számára, biztosítva az integritást, és a zárt struktúrát. Akár út közben, akár a hálózaton szerelés közben, bármely internet hozzáféréssel rendelkező okostelefonról, tabletről, laptopról is elérhető a teljes rendszer. Az így létrehozott webiroda valós idejű adminisztrációt tesz lehetővé a hozzáféréssel rendelkező összes ügyintéző részére.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

információ, kommunikáció

Kérdések a termékkel kacsolatban