Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

HyperTeam - IMX integrált rendszer

(HyperTeam Üzleti és Informatikai Tanácsadó Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

A bevezetés költsége tartalmazza a kapcsolódó oktatások díját.

Ára: 29 550 000 Ft (csomag ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 28 072 500 Ft (csomag ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel, Mobil háttéralkalmazás , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

3

információ, kommunikáció
Stampa Equus SA
adminisztratív és szolgáltatást támogató tevékenység
Nemzeti Befektetési Ügynökség
egyéb szolgáltatás
Tequa International Kft.

Az integrált információs rendszer infoMátrix és CRM modulokból épül fel. A két megoldás szinergiájából egy olyan rendszer jött létre, amely egy kis- és közepes vállalkozás működését átfogóan képes támogatni többek között a pénzügyektől a HR területen át egészen a készletgazdálkodásig, értékesítésig, illetve a dokumentumkezelésig.

Az integrált információs rendszer a CRM és infoMátrix modulokból épül fel olyan megoldással, hogy az infoMátrix almoduljai adják a központi adatbázis-struktúrát és a tranzakciók bizonylati rendszerét megjelenítő back-office és standard front-office megoldásokat (pénzügy, számvitel, számlázás, folyószámla, munkalapkezelés, készletgazdálkodás, raktárkezelés), míg a HyperTeam rendszere adja a speciális üzleti logikával rendelkező komponenseket, melyek színtere a CRM modul. A CRM modul fő funkciói az ajánlatadás folyamatának támogatása, a munkaütemezés támogatása, munkalap digitalizálása, illetve riportok generálása. Ezek mellett a CRM modul feladata a mobilfelületek támogatása is. A rendszer fő célkitűzései: • Egységes integrált megoldás, ahol egy információt csak egyszer kell a rendszerbe rögzíteni • Manuális információtársítás digitalizálása (pl.: munkalap-számla) • Folyamatok részleges informatikai támogatása • Szigetrendszerek használatának megszüntetése • Sokszoros információbevitel, hibázási lehetőség megszüntetése • Bizalomalapú működés kiváltása (pl. raktárkészlet) • Nyomon követés biztosítása • Core-folyamatok teljes körű támogatása • Tranzakciós bizonylati rendszer egységben történő kezelése • Eltérések esetén automatikus figyelmeztetés, feladatkövetés • A rendszerbevezetésnek köszönhetően felszabaduló back-office munkaórák front-office tevékenységekre csoportosíthatóak át • A reggeli anyagfelvételi folyamat támogatása • Minimálkészlet követése • Rugalmasan finomítható, előre tervezett anyagkiadás, gyors elektronikus adminisztráció • Az adatrögzítéssel töltött idő jelentős csökkentése • Központi cikktörzs bevezetése • Egységes pénzügyi és számviteli működés • Számviteli fegyelemnek megfelelő rendszer • Menedzsment-riportok, kimutatások lefúrási lehetőséggel • A rendszer képes kb. 80 felhasználó kiszolgálására

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban