Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

myCenturyCl vállalatirányítási rendszer

(ORG SYSTEM Korlátolt Felelősségű Társaság)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

Partnereink egyedi igényeihez igazodva speciális, testre szabott csomagajánlatokat kínálunk, melyre kedvezményt is biztosítunk részükre.

Ára: 49 000 000 Ft (darab ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 46 550 000 Ft (darab ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Pénzügy és számvitel, Internetes értékesítés (webáruház) , Vállalati portál , Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Elektronikus fizetés , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Felhő alapú szoftver vagy szolgáltatás

Komplex vállalatirányítási rendszer

A myCentury egy komplex vállalatirányítási rendszer, amely képes egy-egy vállalkozás ügyviteli folyamatainak teljes körű lekezelésére működési hatékonyságot eredményezve.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban