Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

WhiteBox Integrált vállalatirányítási rendszer

(DanubiSoft Számítástechnikai Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csoportos kedvezmény

csomagajánlat

Az adott kedvezmény a WhiteBox teljes funkcionalitását tartalmazza és minimum 5 db WhiteBox licence vásárlása esetén vehető igénybe. A kedvezmény keretében 1 db WhiteBox a hozzátartozó szolgáltatásokkal együtt az eredeti listaárhoz képest 10%-kal olcsóbbért, azaz nettó 600 000 Forint helyett 540 000 Forintért szerezhető be. A kedvezmény 20 db licence esetén további 5%-kal növelhető.

Ára: 762 000 Ft (darab ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 685 800 Ft (darab ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, HR, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Táv- és csoportmunka támogatás, Munkafolyamat irányítás , Elektronikus iratkezelés , Tudásmenedzsment , Szolgáltatás menedzsment

Telepítés helye

Hibrid megoldas

A WhiteBox a Cerebra által gyártott work-flow alapon működő integrált vállalatirányítási (ERP) rendszer, ami elsősorban az ügyviteli folyamatok kezelését teszi lehetővé, helyben telepített és felhős megoldás formájában. Mivel a WhiteBox hazai fejlesztésű rendszer, ezért a hozzá kapcsolódó szolgáltatás tartalmazza minden esetben a rendszer egyedi folyamatokhoz való alakítását.

Az ügyfelek magas szintű kiszolgálásához a munka eszközének is magas szintűnek kell lennie. Ma már nem elegendő pusztán a partnereink elérhetőségeit ismerni, mérhető, eredményes értékesítés támogatásra van szükség. Megjelent a költséghatékony, akár csoportos elérés, a piaci szegmentumok kezelésének, a projektkezelésnek, munkafolyamat-menedzsmentnek, s a szabványrendszereknek való megfelelésnek igénye. A klasszikus termelési, pénzügyi, számviteli, áruforgalmi elvárások mellett megjelent a tudatosabb, ezáltal gazdaságosabb szervezeti működés kulcseleme a tervezés és a kontrolling fogalma. Az éles piaci versenyben a döntéshozók számára kiemelt fontossággal bír, hogy a napi, illetve stratégiai döntések meghozatalához vállalkozásukban zajló folyamatokról, történésekről teljes átlátással rendelkezzenek. Ezen információkhoz való hozzájutást teszi lehetővé a WhiteBox rendszer. A WhiteBox kiemelt funkciói: CRM funkció: A partneradatok tekintetében nagy szabadságfokkal rendelkeznek ügyfeleink, hiszen a statikus alapadatokon túl, lehetőség van dinamikusabb szegmentálási elvek szerint is nyilvántartani ügyfeleinket. Ezek már inkább a marketing információs rendszerek világába emelik a felhasználót. Így megvalósíthatók egy, vagy több szegmentumra elindítandó kampányok, akciók, aktivitások. Minden dolog, feladat, esemény rögzítésre kerülhet minden egyes ügyfélhez, felelős munkatárs megjelöléssel, határidőkkel, időráfordításokkal. Work-Flow - Munkafolyamat-irányítás: Általános folyamatkezelést megvalósító modul, amely lehetővé teszi céges folyamatok gyors, hatékony leképezését és azok működtetését. Fő elemei: automatikus ciklusidőmérés, a folyamatokhoz kapcsolódó dokumentumok tárolása és visszakereshetősége, az egyes folyamatlépésekhez kapcsolódó adatok bekérése, az egyes folyamatlépések feladatainak szabályalapú felelőshöz rendelése, folyamatok grafikus megjelenítése, illetve személyre szabott feladatkosarak kialakítása. HR funkció: A rendszerben a munkatársak feladatainak, teendőinek nyilvántartása mellett lehetőség van a toborzástól az elbocsátásig nyomon követni a munkavállalókat érintő történéseket. Ezek részben dinamikus, mint az események, utasítások, részben statikus információk, mint pl. a toborzás során átadott önéletrajz, vagy a munkaszerződés, munkaköri leírás, posztleírás. Az egyes posztokhoz, munkakörökhöz soft és hard kompetenciákat, felelősségi köröket. A munkavállalókhoz rendelt béren kívüli juttatások könnyen áttekinthetőek. A munkatársi „kartonokon” becsatolhatók és megnyithatók a már korábban becsatolt munkaköri leírások, munkaszerződések. A dokumentumok verziónként tárolhatók, változási megjegyzéssel ellátva. Kontrolling és döntéstámogatás: Az alkalmazás ergonómiailag egy lekérdező rendszer benyomását is keltheti. Szűrőpanelek logikus felépítésben segítik mindig csak az igényelt információhoz való hozzájutást, ügyletekre, partnerekre, munkatársra, feladatra.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban