Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

HostWare komplex szálloda szoftver

(Novacoop Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

csomagajánlat

A vállalkozz digitálisan program résztvevőinek modulonként.

Ára: 3 200 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 3 040 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Termék kategorizáció

CRM, Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Pénzügy és számvitel

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

3

szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Abbázia Club Hotel
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Actor Hotel Budapest
szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás
Avalon Park

Hotelek, szállodák számára kínált termékek A szállodai értékesítés a hotel kiépítésétől függően kiegészülhet vendéglátással, wellness-, vagy konferenciaszolgáltatással, melyek hátterében készlet- és pénzügyi nyilvántartás áll. Mindezeket szolgálják a feltüntetett termékek. A különböző feladatkörű, közös adatbázisra épülő szoftverekből igény szerinti összeállítás választható.

Általános jellemzők Windows konformitás Rendszereinket Windows operációs rendszer alá terveztük kihasználva az ebből fakadó előnyöket. Rendszereinkben elkészített riportok közvetlenül exportálhatók Excel táblába és pdf formátumú állományba. A partnerekkel folytatott kapcsolattartás segítése érdekében Word kapcsolatot is biztosítunk. Rugalmas kezelhetőség Programjaink egyszerűen kezelhetők a képernyőn elhelyezett beszédes ikonok segítségével, nincs szükség arra, hogy a felhasználóknak mindenféle funkciógomb kombinációkat kelljen megjegyezni. A programokon belül egyszerre több menüpont is elindítható, nem kell bezárni egy menüpontot ahhoz, hogy újat nyissunk, például amikor egy foglalás rögzítése közben váratlanul szükségünk van arra, hogy kinyomtassunk egy listát. Robosztus SQL adatbázis Technológia területén a rendszerünk nagy előnye, hogy SQL adatbázis motort alkalmazunk, amely nagymértékben növeli az adatbiztonságot és a rendszer stabilitását. Nincs lehetőség az adatok megtekintésére egyszerű segédprogramok (pl. szövegszerkesztő) segítségével. Egy munkaállomás menet közbeni meghibásodása vagy áramszünet esetén sem fordulhat elő adatsérülés, nem állhat elő adat inkonzisztencia. Kapcsolat a világhálóval Az SQL adatbázis kezelő megteremtette a lehetőséget, hogy Internet alapú alkalmazásokat illesszünk a szállodai rendszer adatbázisára. Elkészítettünk egy Internetes központi törzsadat kezelést és forgalom nyilvántartást a több éttermi egységgel rendelkező partnereink részére. Fő modulok - Front Office - Online helyfoglalás - CRM - Rendezvény nyilvántartás - Vendéglátás rendszer - Anyagnyilvántartás - Főkönyvi könyvelés Főbb funkciók: • Outlookban rögzített naptári bejegyzések és feladatok kezelése • Marketingkampányok listája • Bejövő és kiadott, egymásra épülő feladatok kezelése Kampányok 5 Kampányok A HostWare CRM mérhetővé, követhetővé teszi a marketingkampányokat, rendszerezi azok elektronikus kreatív-anyagait és az ügyfelekkel kapcsolatos rendelkezésre álló digitális dokumentumokat. Főbb funkciók: • A kampány tárgyát képező termékek és szolgáltatások kijelölése • A kampány alanyát jelentő piaci szegmensek és egyedi ügyfelek kiválasztásának lehetősége • A kampányhoz kapcsolódó kreatív anyagok tárolása • Valamely termék, vagy szolgáltatás fogyasztóinak leválogatása és hozzáadása a kampány alanyaihoz • Címlista nyomtatása • Címlista exportálása Excel formátumba • Címlista alapján Word-körlevél előállítása • Címlista alapján elektronikus körlevél küldése

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

szálláshely-szolgáltatás, vendéglátás

Kérdések a termékkel kacsolatban