Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

PaROI (2020-as verz.)

(Parola Számítástechnikai és Kereskedelmi Kft.)

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

A MKIK oldalán keresztül leadott megrendelés esetén a program teljes árából 5% kedvezmény biztosítunk.

Ára: 1 873 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Kedvezményes ára: 1 779 350 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

22,94 KB
2021-02-15

Termék kategorizáció

CRM, Gyártástámogatás , Kontrolling és döntéstámogatás (VIR), Beszerzés és logisztika (készletgazdálkodás) , Munkafolyamat irányítás , Termékazonosítás (RFID)

Telepítés helye

Telepített szoftver

A PaROI egy olyan kidolgozott sütőipari szoftver, amely a vevőre történő implementálásával kapcsolatos minden tevékenységet ellát. Az üzleti folyamatok felmérésétől kezdve egészen az üzemeltetés támogatásáig.

A PaROI sütőipari szoftver egy olyan komplett megoldáscsomag, mely magában foglalja a programcsomag előtér- és háttér rendszerét, valamint vezetői rendszerét és ennek szerver komponenseit. A rendszer tartalmazza a szakboltban kihelyezett kliens számítógépen futó előtér, illetve az háttérben végzendő adminisztrációs feladatok ellátásához szükséges háttérrendszert . A szoftver vezetői rendszere biztosítja a vezetői kimutatások megjelenítését, amely az elő- és háttérrendszerben feldolgozott adatok alapján készíti el a különböző adatelemzéseket. A program funkcióit a több hazai sütőipari vállalat (pékség és cukrászat) igényeinek megfelelve fejlesztettük ki. Alap modulok: A program modulárisan felépített, így a kisebb üzemek akár kevesebb modullal is elindulhatnak, a bővítés bármikor megoldható a jövőben. Több felhasználó: A program bárhonnan interneten keresztül elérhető, és egyszerre akár több felhasználó is használhatja, úgy hogy mindenki más-más menüpontot lát. Frissítések A PaROI folyamatosan fejlődik a sütőipari piacról érkező igények alapján. Ennek köszönhetően minden hónapban végén automatikusan frissítjük a programot. A program moduljai: Értékesítési terület kezelése (pl. asztal kezelés, kosár kezelés, akciók kezelése, több boltos kezelés); Készlet kezelés (pl. leltárkezelés, visszáru kezelés); Vevői tájékoztatás (pl. tápérték kijelzés, allergén kijelzés); Külső szállítói megrendelés kezelése; Vezetői kimutatások ( pl. leltár jelentés, fogyasztói szokások kezelése) Az egyedi funkciókról bővebb felvilágosítást személyes bemutató során tudunk adni.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

  • kereskedelem, gépjárműjavítás
  • egyéb szolgáltatás

Kérdések a termékkel kacsolatban