Új értékelés írása

Szöveges értékelés
Osztályozás

SZINVA Számviteli és számlázó rendszer

(SZINVA COMP Szervező és Számítástechnikai Szolgáltató Kft )

Fő kategória: Üzleti szoftver

GINOP 3.2.2-es termék



Kinek ajánljuk a terméket:

  • mikrovállalkozások (1-9 fő)
  • kisvállalkozások (10-49 fő)
  • középvállalkozások (50-250 fő)

Kapcsolódó kedvezmények:

többletszolgáltatás

A rendszer egy felhasználóra vonatkozó licensz ára: 890000.- Ft + ÁFA. További felhasználóvonatkozó licensz ár: az alapár 20%-a /felhasználó. 10% kedvezmény igénybe vehető a licensz árból.

Ára: 890 000 Ft (licenszdíj ) + ÁFA

Feltöltött dokumentumok

Termék kategorizáció

Pénzügy és számvitel

Telepítés helye

Telepített szoftver

Referenciák

2

feldolgozóipar
Halaspack Csomagolóanyagipari Bt
mezőgazdaság, erdőgazdálkodás, halászat
Alfaseed Kft

A SZINVA számviteli, számlázó rendszer alapmoduljaival tetszőleges profilú vállalkozás ügyviteli folyamai támogathatók. Az alapmodulok a következők: Főkönyv, Mérleg, Pénzügy, számlázás, NAV online számla letöltés

A Főkönyv modul az analitikát biztosító Pénzügyi és számlázó modullal valamint a Mérleg modullal integráltan működik. A NAV online számla rendszerből letölthetők a szállítói számlák a Pénzügyi rendszerbe. A szoftver széleskörű paraméterezési lehetőséggel rendelkezik. A testreszabásban, az adattárak kialakításában és a paraméterek beállításában tanácsadóink közreműködnek. Az alapmodulokból álló rendszer kibővíthető egyedi modulokkal is, Funkcionalitás: BANKSZÁMLAKEZELÉS A rendszer biztosítja: Bankforgalom rögzítését; Tetszőleges számú bankszámla megadását; Forint- és deviza-elszámolás készítését; Banknapló nyomtatását. PÉNZTÁRKEZELÉS A rendszer biztosítja: pénztárforgalom rögzítését, pénztárbizonylat és pénztárnapló nyomtatását; · forint- és valutapénztárak párhuzamos kezelését. SZÁLLÍTÓI-VEVŐI SZÁMLÁK KEZELÉSE A rendszer biztosítja: a különböző típusú számlák (előlegszámla, végszámla, devizát tartalmazó számla) készítését, helyesbítését vagy stornózását, partnerenkénti nyilvántartását és kimutatását; · bejövő és kimenő számlák rögzítése, jogszabály szerinti nyilvántartását; · a vevő (kimenő) számlák – jogszabályi követelményeknek megfelelő tartalmi elemekkel történő – akár decentralizált, a társaság különböző szervezeti egységeinél történő rögzítését is; · a partnerek (szállítók-vevők) analitikáinak, egyenlegközlő és felszólító levelezéseinek kezelését; · a kintlévőségek kezelését (kintlévőséglista előállítása); · a számlakönyvelések automatizálásának támogatása. BESZÁMOLÓK A rendszer biztosítja a vezetői beszámolók közvetlen előállítását. TÖRVÉNYI KÖTELEZETTSÉGEK TELJESÍTÉSE A szoftverek használatával a vállalkozás teljesíti az előző pontokban felsorolt, pénzügyi számviteli jellegű releváns törvényi kötelezettségeit.

A terméket a következő ágazatoknak ajánljuk:

Ágazat független termék.

Kérdések a termékkel kacsolatban