Adatlap


Esettanulmány címe:
Országos Felnőttképzési Intézmény
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
oktatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk felnőttképzéssel foglalkozik, országos lefedettségű (több mint 10 telephely) intézmény rendszerrel rendelkezik.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Egy olyan online rendszerre volt szüksége, amiben tárolni és komplexen irányítani tudja az intézményei tanfolyamait, jelentkezőit, pénzügyeit. A jelentkezők szerződéseit a rendszer pár kattintás után sablon alapján képes legyen előállítani, tudjon azonnal a programból számlázni (ne kelljen a számlázás miatt másik rendszert is vezetnie) és kezeljen belső raktárkészletet. Támogassa a vezetői döntéseket naprakész statisztikai adatokkal és kimutatásokkal.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az intézmény minden adminisztrációs területét lefedi a szoftver, amit Neki készítettünk: - telephelyenkénti adminisztráció, - tanfolyamok és jelentkezők rögzítése, - jelentkezők pénzügyei - nyomtatványok előállítása sablon alapján (pl.: felnőttképzési szerződés, átvételi elismervények, jelenléti ív, tanfolyami napló, jelentkezési lap a záróvizsgára, tanúsítványok stb.) - tanárok havi elszámolása, - számlázás, - raktárkezelés, - házipénztár, - CRM, - központi dokumentumtároló, - több felhasználós, egyéni jogosultságokkal ellátott rendszer