Adatlap


Esettanulmány címe:
A HR adminisztráció reformja az ingatlan.com-nál, a HRmaster rendszer bevezetésével
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
ingatlanügyletek
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
A 20 éves ingatlan.com az egyik legrégebbi magyar honlap. Büszkék vagyunk rá, hogy a cég ügyfelünknek mondtható. A kezdetek óta magyar tulajdonban van, az alapító ma is a cég stratégiai vezetője. Elkötelezettek a mai napig a piaci igények minél alaposabb megismerése és a folyamatos fejlesztések iránt, ezért már közel 150-en dolgoznak náluk azon, hogy világszínvonalú szolgáltatást nyújtsunk ügyfeleiknek. Egy adott ponton azonban ekkora létszámnál felmerült az igény, hogy a papír alap és excel táblák helyett, kell egy minden igényt kielégítő HR rendszer. Ez lett a HRmaster. Több mint 90 ezer magánszemély hirdet náluk, és napi szinten több mint 8.500 ingatlanközvetítő használja az oldalt. Havonta több mint 2,5 millió látogató van, és jelenleg az ország több mint 2800 településén kínálnak eladásra vagy kiadásra ingatlanokat az ingatlan.com-on. Ha van eladó vagy kiadó ingatlan az országban az szinte biztosan megtalálható az ingatlan.com-on. Az elmúlt 20 évben pont ezért dolgoztak.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Az ingatlan.com számára a legnagyobb kihívást a HR adminisztráció csökkentése jelentette. Gyorsabb és átláthatóbb munkafolyamatokat szerettek volna. Kevesebb papír alapú dokumentumot. Mindent egy rendszerben kezelni és látni. Hatékonyabb bér- és erőforrás tervezés, munkaügyi dokumentumok generálása a rendszerből. Szabadság és munkaidő kezelés rendszeren belül. Excel táblák helyett profi riportálás
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A HRmaster komplex személyügyi menedzsment rendszer bevezetésével mindezt sikerült megvalósítani. A rendszer bevezetése a 2017-es évben történt. Egy közel 3 hónapos munka végeztével a következő üzleti előnyöket emelték ki visszajelzésként: -Egy átlátható rendszer, amelyben minden adat naprakész -A HR adminisztráció csökkenésével egy kolléga felszabadult és csak a toborzásra és képzésekre tudott fókuszálni a napi adminisztrációs tevékenységek helyett -Önkiszolgáló módon a kollégák is hozzáfértek a rendszerhez, így jelentős terheket vettek le a HR csapat válláról -Vezetői szinten a naprakész riportok elérhetővé válltak, így nem a HR osztály készített excel táblákat nap mint nap -Pontos szabadságmenedzsment -Workflow-ok használata a rendszerben -Minden dolgozói adat egy helyen, pontosan, naprakészen minden releváns személy számára. Ez óriási időmennyiséget sporólt meg a cég számára, mert nem kellett semmit keresni a régi irattárakban.