Adatlap


Esettanulmány címe:
Odoo vállalatirányítási rendszer bevezetés
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
egyéb szolgáltatás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Ügyfelünk egy budapesti ügyvédi iroda, 3 aktív ügyvéddel és 2 fős adminisztratív személyzettel. Irodájuk jól felszerelt, mindenki több eszközön, asztali számítógép, laptop, tablet és telefonon is használni szeretné a rendszert.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
Hétköznapi ügyviteli folyamatokat, az időpontfoglalási lehetőségeket, honlapot és blogolási lehetőséget kellett megoldani. Excel táblázatokban kezelték a dokumentumokat, illetve több Google naptárban az időpontfoglalásokat. Honlapjuk nem volt.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
Az odoo rendszerből a weboldal, blog, időpont foglalás és dokumentum kezelés modulokkal kezdtük el a munkát. Jelentős időt tudtunk megspórolni, mivel sokkal hatékonyabban és gördülékenyebben tudnak igy dolgozni. Jelenleg a további modulok bevezetésén dolgozunk partnerünkkel, hiszen azt tapasztalták, hogy jelentős előnyökre tudnak igy szert tenni.