Adatlap


Esettanulmány címe:
CRM beveztés az ügyfélkezelés professzionalizálásához
Az esettanulmányban szereplő ügyfél ágazati besorolása:
humán-egészségügyi, szociális ellátás
Az esettanulmányban szereplő ügyfél piaci bemutatása - ágazat, cégméret, piaci körülmények, erőforrások:
Az ügyfelem az egészségügyi piac egyik innovatív beszállítója, nagyon sok nemzetközi és magyar gyártóval áll kapcsolatban. Az ügyvezető küldetése, hogy a magyar gyógyszertári piacon fellelhető termékeket és szolgáltatásokat folyamatosan monitorozza és a technológia segítségével modernizálja.
A megoldandó üzleti probléma bemutatása:
A cégben zajló értékesítési folyamatok nagyon kaotikusak voltak. Nem volt bárhonnan elérhető egyszerű és mégis struktúrált ügyfél adatbázis, ahonnan elérhetőek lettek volna a partnertörzsben bejegyzett adatok, az egyes partnerekhez tartozó információk.
Az alkalmazott megoldás bemutatása és a bevezetést követően elért üzleti előnyök:
A WebVIR crm bevezetésével megoldódtt a partnerkezelési probléma a cégnél, nem voltak többet elveszett kontaktok, fel nem göngyölített ügyek. A webes/felhő alapú rendszer lehetővé tette azt, hogy bárhonnan elérhetővé váljanak az adatbázisaik, ám azt mégis csak azok a kollégák érjék el, akik hozzá vannak rendelve az egyes ügyfelekhez. A mobil eszközökön akár hangalapú gépelést is lehetővé tevő szoftverrel a partner akár már az ügyfelei telephelyén is tudják rögzíteni az ő igényeit és a termékekre vonatkozó elvárásokat. Az ügyvezető és a kollégái nagy megelégedéssel használják a szoftvert.